App för podcasts?

Jag använder antennapod, funkar klockrent, går att ladda ner vad du vill lyssna på och håller koll på vart du pausat osv
 
Fast saken är ju att jag vill ha ett gäng podavsnitt som jag kan lyssna på senare. Där en del är nedladdade men inte alla. Följer jag en pod så hamnar alla avsnitt på listan (nej tack), och på nedladdat finns bara de jag laddat ner. Mitt poddlyssnande är snarare att jag plockar enstaka avsnitt här och där från olika poddar, eftersom det är gästen snarare än podden jag vill lyssna på, eller så är det en pod jag gillar, men då plockar avsnitt som verkar intressanta.
När jag lyssnar så med iphones egen app så går jag in i feedet för 'senaste avsnitt' och trycker 'mark as played' på de jag inte är intresserad av, så försvinner de. Mycket enklare än att hålla på att ladda ner från olika poddar separat, tycker jag.
 
Ingen av poddarna jag lyssnar på finns på spotify, och dessutom tycker jag inte spotifys funktioner är så bra för poddar? Jag vill kunna välja och ladda ner enstaka avsnitt, och sen vill jag att appen håller reda på vilka jag har lyssnat på redan, och hur långt jag kommit i dem, så att jag kan återkomma till ett avsnitt en vecka senare, t ex. Har spotify de funktionerna?
Podcast Republic använder jag och där kan du göra allt det du skriver. Plus lite till användbara funktioner.
 
När jag lyssnar så med iphones egen app så går jag in i feedet för 'senaste avsnitt' och trycker 'mark as played' på de jag inte är intresserad av, så försvinner de. Mycket enklare än att hålla på att ladda ner från olika poddar separat, tycker jag.
Fast jag är ju i regel bara intresserad av ett enda avsnitt av varje pod, nämligen det som har den gäst jag är intresserad av. Och det avsnittet kanske är flera år gammalt. Ska jag gå igenom alla andra avsnitt av den podden och markera dem som ”mark as played” då? En del poddar har ju hundratals avsnitt, det skulle ju ta en halv evighet att markera alla.
 
Fast jag är ju i regel bara intresserad av ett enda avsnitt av varje pod, nämligen det som har den gäst jag är intresserad av. Och det avsnittet kanske är flera år gammalt. Ska jag gå igenom alla andra avsnitt av den podden och markera dem som ”mark as played” då? En del poddar har ju hundratals avsnitt, det skulle ju ta en halv evighet att markera alla.
Såklart inte. Är det bara ett avsnitt av varje podd går det att istället lägga till dem genom funktionen "play next/play last" (sen kan du flytta på dem i listan om du vill).
 

Liknande trådar

Hemmet Någon som kan tipsa om en bra app för väckning, eller väckarklocka eller klockradio. Snooze ska vara reglerbart ned till 3 eller 5...
Svar
5
· Visningar
224
Senast: Badger
·
Fritid Jag behöver en app som är pålitlig och som följer i realtid. Man ska inte få info som var aktuell för tio minuter sedan utan var aktuell...
Svar
2
· Visningar
590
Senast: TinyWiny
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
217
Senast: Enya
·
  • Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 856
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp