App som en Excel-fil?

Habina

Trådstartare
Inför fölning har jag försökt klura ut nåt smart sätt att hålla reda på hur länge det är ok att fölet inte tex diat, kissat. Jag har kommit fram till att det bästa är en drös med formler, så allt jag behöver fylla i är exakt tid när fölet fötts.

Men finns det ens nån app man kan ha i mobilen som funkar för det? För excel finns väl inte för mobil?

Hjälp en förvirrad blivande mormor.
 
Inför fölning har jag försökt klura ut nåt smart sätt att hålla reda på hur länge det är ok att fölet inte tex diat, kissat. Jag har kommit fram till att det bästa är en drös med formler, så allt jag behöver fylla i är exakt tid när fölet fötts.

Men finns det ens nån app man kan ha i mobilen som funkar för det? För excel finns väl inte för mobil?

Hjälp en förvirrad blivande mormor.
Jo visst finns Excel som app, men den kan kanske kosta? Jag har officepaketet via jobbet och där har jag Excel
 
Screenshot_20220122-204753.png

Excel finns 😊 Använder Word som app på telefonen vid skolarbete då antog att Excel borde finnas med 😅
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 259
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter ett par månaders inaktivitet pga min trasiga arm och insikten om hur svag och förstörd armen blev av inaktiviteten, samt hotet om...
Svar
0
· Visningar
670
Senast: cassiopeja
·
H
Ridning Vill börja med att skriva att jag VET att det redan finns liknande trådar där folk skriver om deras rädsla för hästar och ridning av...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
13 318
Senast: help_me
·
Övr. Katt hej alla. det är så att vi funderar på en ny katt nu när vi fått avliva vår älskade kissen:cry: men det känns så hemskt tomt och hunden...
2
Svar
20
· Visningar
2 963
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp