Bukefalos 28 år!

bigganl

Trådstartare
Jag har laddat ner en app till datorn, men nu hittar jag den inte. Vart kan den lagt sig? (Ja jag är inget tekninskt geni precis). Har Capture i telefonen för att spara alla foton och vill ju även ha alla bilder från datorn sparade där.
Eller finns det ett annat bra sätt att spara bilderna från datorn? Extern hårddisk har jag visserligen, men det känne smidigare att spara dem i en app som jag kommer åt även från telefonen.
 
Jag har laddat ner en app till datorn, men nu hittar jag den inte. Vart kan den lagt sig? (Ja jag är inget tekninskt geni precis). Har Capture i telefonen för att spara alla foton och vill ju även ha alla bilder från datorn sparade där.
Eller finns det ett annat bra sätt att spara bilderna från datorn? Extern hårddisk har jag visserligen, men det känne smidigare att spara dem i en app som jag kommer åt även från telefonen.
Sök på molntjänster, använd tex google photos, eller dropbox eller liknande.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Min lap top börja bli gammal och sliten och börjar ha lite åsikter om vad jag ber den om. Jag kan dock inte leva utan dator, men har...
2
Svar
35
· Visningar
1 379
Senast: Enya
·
IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 435
Senast: hastflicka
·
IT & mobiler När jag tar ett kort med min iPhone 11 och redigerar det så ligger bara den redigerade varianten i mobilen. Men när pappa laddar ner...
Svar
0
· Visningar
741
Senast: Lilla
·
IT & mobiler Jag behöver flytta sms från min gamla telefon till den nya. Hittar inget sätt att spara dem på simkortet. Laddade ner appen sms backup...
Svar
6
· Visningar
855
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp