Apple Watch armband?

Crossline

Trådstartare
Jag har blivit med Apple Watch, en 8 på 45 mm. Trivs inte riktigt med silikonarmbandet som följde med och försöker därför hitta något annat. Mest sugen på en stållänk, men svårt med kvalitén på nätet.

Vad har ni till era Apple klockor? Vill ni visa?
 
Jag har blivit med Apple Watch, en 8 på 45 mm. Trivs inte riktigt med silikonarmbandet som följde med och försöker därför hitta något annat. Mest sugen på en stållänk, men svårt med kvalitén på nätet.

Vad har ni till era Apple klockor? Vill ni visa?
Min fru har flera olika, använder mest dom i textil/nylon men har också stållänk. Tror hon köpt på Fyndiq och Amazon, inga märkesgrejer.
 
Jag har blivit med Apple Watch, en 8 på 45 mm. Trivs inte riktigt med silikonarmbandet som följde med och försöker därför hitta något annat. Mest sugen på en stållänk, men svårt med kvalitén på nätet.

Vad har ni till era Apple klockor? Vill ni visa?
Jag har (Apple-)textil-resår-armband. Har testat både silikon (hu!) och metall-länk (inte original; ok men inte mer) och vill inte gå tillbaks till något annat.
 
Jag har provat flera olika varianter men alltid gått tillbaka till att använda Nike-sportband. Det är också ett silikonband men med hål i och det gör en enorm skillnad för mig. Det tål vatten, svett och allmän misshandel utan att bli äckligt. Håller i en evighet.
 
Jag har en uppsjo armband i olika varanter och farger. Jag har bade silicon och metall armband, men anvander nastan bara olika vavda nylon varianter. Jag koper dem vanligen fran Amazon och nu nar det finns sa manga olika typer och jag vet vilka som passar pa min smala handled (jag har ocksa sparat pa Amazon om det ar 10 eller lite fler olika armband for under $20. USD.

Jag gillar inte riktigt metall armbanden jag har, men de ar magnet forslutning och jag har en tendens att fastna sa jag "sliter" upp det sa det blir storre an jag vill ha det.

Mina tyg armband lagger jag i en tvatt pase och kor i maskinen nar jag tvattar mangfargade plagg. De ser ut som nya igen.
 
Tack snälla för att ni har tagit er tid och svarat! Har kikat på några olika metallänkar, men det är så svårt att bedöma kvalitén, vill gärna ha lite tyngd i den.
 
Tack snälla för att ni har tagit er tid och svarat! Har kikat på några olika metallänkar, men det är så svårt att bedöma kvalitén, vill gärna ha lite tyngd i den.

Jag har tva olika metallankar, ingen har nagon tyngd i dem, men bada "stangs" med magnet och jag gissar att det ar vad som gor att de ar sa latta.
 
Jag har några olika, ett i nylon med kardborrband som kan tvättas i maskin, använder det när jag tränar och ofta också annars :) Har även ett i metall med magnetförslutning, ej original. Det är snyggt, men fastnar i mina stickade tröjor så det blir en massa ludd på det till slut 🙈 Därför använder jag det nästan aldrig längre.. Vet inte om originalet kanske är bättre på det sättet :)
 
<snip> Vet inte om originalet kanske är bättre på det sättet :)

Nej det ar precis samma som det billiga. Dessutom ger magneten upp efter ett tag, det racker lite langre pa orginalet, men den glider ju fortfarande efter armbandet och blir jatte stort om man fastnar i tjocka trojor eller jackan till exempel.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det är ju en jäkla djungel med smartwatches! Har läst igenom gamla trådar men inte riktigt hittat var jag vill ha. Har aldrig haft en...
2
Svar
32
· Visningar
824
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 613
Senast: MML
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 893
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 045
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp