April april!

Crossline

Trådstartare
Jag blev precis lurad av Liseberg/Grand Curiosa Hotell på Instagram :D De ska införa en gratis rumstyp sponsrad av olika företag. Mitt morgontrötta huvud tyckte det lät smart?

IMG_8211.png


Har ni hittat några aprilskämt ännu? :)
 
Katalys (som alltså är ett institut för facklig idéutveckling - och väldigt kritiska mot vinster i välfärden), skrev på twitter att de ska starta ett gymnasium hos ABF-Stockholm: "Ernst Wigforss-gymnasiet AB står för en klassisk reformistisk bildningssyn, där den vanliga undervisningen blandas upp med valbara kurser i bland annat "arbetarsång", "proletärdikt" och "arbetarrörelsens historia och filosofi" :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 813
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 158
Senast: __sofia__
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 150
Senast: JennyLz
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 061
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp