Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Aptus Relax

Pilot

Trådstartare
Är det någon här som har testat Aptus Relax till sin hund?
Varför? och gav det någon effekt?
Eller känner du någon som testat?

Är det någon här som har testat Aptus Relax till sin hund?
Varför? och gav det någon effekt?
Eller känner du någon som testat?
Hej. Jag har testat det på min mycket gamla Långhåriga Collie tik och faktiskt på min katt. Båda åt bit med god aptit. Inte minsta biverkning varken på hund eller katt. Viktigt är dock att fasa ut och ej sluta tvärt. Följ dosering efter vikt mycket noga och ha gärna veterinär kontakt. Katt var det superbt hund trivdes bra mycket bättre på Zylkene kapslar. Rådgör med veterinär först. Karens på båda sorterna.

Pilot

Trådstartare
Hej. Jag har testat det på min mycket gamla Långhåriga Collie tik och faktiskt på min katt. Båda åt bit med god aptit. Inte minsta biverkning varken på hund eller katt. Viktigt är dock att fasa ut och ej sluta tvärt. Följ dosering efter vikt mycket noga och ha gärna veterinär kontakt. Katt var det superbt hund trivdes bra mycket bättre på Zylkene kapslar. Rådgör med veterinär först. Karens på båda sorterna.
Tack för svar, det är i samråd med veterinär som det testats.
Däremot har jag inte märkt någon effekt alls av det tyvärr.

Liknande trådar

Hundhälsa Vilka erfarenheter har ni av olika medicineringar till stressad hund eller reaktiv hund? Clonicalm Zylkene Aptos Relax Adaptil Feliway...
Svar
2
· Visningar
503
Hundträning Hej! Vad skulle ni ge för tips till oss som har en schäfertik på 10 veckor som i princip bara vill bita på oss i familjen. Godast är...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
8 180
Hundhälsa Vill slå ett slag för vegetariskt foder. Var ett tag sen jag hade hund så jag vill inte rekommendera något specifikt märke men gav...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 356
Hundträning Vi är några stycken som träffas med våra hundar och försöker ha lite träning. Förutsättningarna är inte de bästa, ibland är vi 4...
Svar
9
· Visningar
659

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Palettblad/Coleus
  • Vad gör vi CXXXII
  • Dejtingtråden 32

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2021
  • Vart drar ni gränsen för fysiska fel?