AR-bloggar

Status
Stängd för vidare inlägg.
P

pellen

Någon som kan tipsa om bloggar rörande AR, barockridning, klassisk ridkonst och varför inte frihetsdressyr? Har inte hittat en enda en på hela internätet, men det kan väl ändå inte stämma? :crazy:
 
Sv: AR-bloggar

Jag bloggar via den länk som Evis tipsade om. Sen lägger jag mina lektionsanteckningar på min egen blogg, men jag är inte AR utan försöker rida "helt vanlig jävla dressyr" ;) (med tysk influens). Klassisk dressyr låter pretentiöst, men om jag vore 70 ggr bättre skulle det nog kunna kallas det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Jag har kört fast lite i mitt träningsplanerande och behöver tips. Just nu lägger jag upp en grovplanering i excel för hela året, sedan...
2
Svar
23
· Visningar
1 962
Senast: Habina
·
Övr. Hund Balder är hopplös med att äta olämpliga saker på promenaderna, med konsekvensen att han ofta är jättedålig i magen. Han är snabb som en...
Svar
17
· Visningar
1 709
Senast: ildiko
·
Utrustning Okej… Utprovad sadel. Verkar ligga balanserat och vippar inte, i stallgången. Vid rörelse (vid hand) så rör sig sadeln mycket bak, i...
Svar
11
· Visningar
1 631
Senast: caballus
·
Skola & Jobb Har en riktig hemmafredag med halv sovmorgon. Dagens enda konkreta mål är att iallafall försöka tugga i sig ytterligare ett block av vad...
2
Svar
31
· Visningar
2 158
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Åka långt tåg med katt
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp