Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

AR-bloggar

Status
Stängd för vidare inlägg.
P

pellen

Någon som kan tipsa om bloggar rörande AR, barockridning, klassisk ridkonst och varför inte frihetsdressyr? Har inte hittat en enda en på hela internätet, men det kan väl ändå inte stämma? :crazy:

Sv: AR-bloggar

Jag bloggar via den länk som Evis tipsade om. Sen lägger jag mina lektionsanteckningar på min egen blogg, men jag är inte AR utan försöker rida "helt vanlig jävla dressyr" ;) (med tysk influens). Klassisk dressyr låter pretentiöst, men om jag vore 70 ggr bättre skulle det nog kunna kallas det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp&Själ Jag känner mig sjukt stressad just nu och vet inte alls hur jag ska ta mig ur eller förbättra situationen. Det känns som om det är svårt...
Svar
11
· Visningar
1 088
Hundavel&Ras Hej! Jag planerar att skaffa valp framåt våren/sommaren 2021 men har en hel del beslutsångest och känner att jag behöver hjälp från er...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 042
Trav Hej alla, När jag började fundera på att börja köra häst så googlade jag runt för att hitta lite information.. Tyvärr finns inte...
Svar
5
· Visningar
1 054
Ridning Hej på er! 🙂 2017 sålde jag min hopphäst, sen dess har jag ridit en enda gång och det var i början av 2018 och då endast i skritt och...
Svar
4
· Visningar
762

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Plast eller guld?