Är dom inte underbara (träns/kandar)

LadyLusifer

Trådstartare
148_Paris.jpg

fast svart då

139_Bremen_01.jpg

:love: :love: :love: :love: :love:
Helt sjukt snygga.. ska börja spara lite tror jag.. mitt fuxmonster skulle vara så fin i de här.. Men smakar det så kostar det,, synd att de är så himla dyra... men hur länge håller dom egentligen.. ska väl vara super kvalitet på dessa..

Nån som vet nått liknanade men inte lika dyrt :d :bump:

Senast ändrad:
Sv: Är dom inte underbara (träns/kandar)

Har för mig att dom brukar ligga mellan 4000 och 5000 kr.. hittade inget uppdaterat exakt pris :crazy:

mm det kan man lignt påstå.. men om kvaliten motsvarar priset så är ju frågan om det inte är värt det... dom är juh bara :bow: :love:

Jaa.. Men jag gillar mer Otto Schumacher... fina diamanter och grejjer.. kostar typ 3-4000 Och kieffer har väl också fina träns, eller så va det ngt annat märke med K...

mmm de var fina! fantastiskt att det finns bruna kandar UTAN vitt foder! :bow:

Ja det var verkligen fint! Båda färgerna tycker jag var fina

ja visst e det .. min häst har en rejäl bläs så jag tycker det skär sig om man har vitt i ... men kaninte bestämma mig för om jag ska spara till brunt eller svart :smirk: .. han är väldigt röd och klar i sin fuxfärg, med inslag av koppar.. liknar Minna Teldes Don Charly både exteriört och färgmässigt.. så har han fyra vita fötter oxå.. så vad tror ni.. svart eller brunt?? :bump:

Man kan resonera både fram och tillbaka ang. vilken färg du ska välja.
Personligen tror jag nog att det bruna skulle passa allra bäst på din häst,
men Bara om du har en Brun Matchande sadel, annars skulle jag valt att
köpa det svarta (om du nu har en svart sadel.)

Det som är bra med att köpa det svarta tränset är också att dressyrfolket överhuvudtaget oftast (i alla fall den övervägande delen) har svarta dressyrsadlar.
Och då om du skulle vilja sälja ditt träns någon gång (det lär ju ha ganska skapligt andrahandsvärde med) så är det säkert svårare att sälja det om du har det bruna.

Jag tycker också att svart ser lite "hårt" ut på en fux... men så är det detta med sadel då.. fast jag ska köpa en ny sadel snart.. och funderar fakriskt på att köpa en brun... jag tycker att en mörkbrun sadel är snyggt.. men då kommer problemet att jag inte riktigt vet hur snyggt det är till svart kavaj... ett träns säljer jag aldrig.. kan alltid ha använding för det.. men sadlar säljer man hug ibland..
Men Briar tex är juh för himla tjusig i brunt :love:
Har faktiskt sett vissa elitryttare unde WC som rider med olika färg på kandar och sadel.. inte snyggt tycker jag.. men jag e lite kinkig..

Här är den blivande träninehavaren iaf :D
Fin i Hagen

En smutsig kille sträcker ut.

Uppställd

På dessa bilder ser man hur han ser ut i svart också..
Framifrån i solen

Galopp.. ursäktar den tredje nackkotan högst men han har just slagit med huvudet.

Är det bara jag som tycker att de är ruskigt fula :crazy:

Alldeles för stor nosgrimma, det skulle jag aldrig köpa, absolut inte för 5000!

men dom var ju inte fina :crazy: läderkvalitén är säkert väldigt bra, men dom är inte propotionella för fem öre. asbred nosgrimma o jättesmalt pannband. usch.

Jag tycker de ser läckra ut. Men aldrig i livet att jag skulle betala så mkt för ett träns.

Hej!

Jag tycker de är jättefina! Det är ju rätt så vanligt att nosgrimman är bred och pannbandet smalt på ett kandar. Så är det på mitt också. Det är dock inte ett Passier, utan ett Schumacher.

Kan dessutom säga att Passier-kandaret (det rundsydda) kostar närmare 6000 kr. Jag tittade nämligen på det, men tycket det var för dyrt... :smirk:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Måste få ventilera mig lite och hoppas på att få lite kloka ord. De senaste åren har varit kaos för mig både jobb och hästar. Har...
Svar
18
· Visningar
2 707
Senast: Ajda
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 328
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Någonting har hänt. Eller egentligen håller på att hända kanske. Som ung var jag väldigt rastlös och ville ständigt bort från mig...
Svar
0
· Visningar
816
Senast: miumiu
·
Juridik & Ekonomi Jag har funderat på en sak, jag vet att pengar är ett väldigt laddat och känsligt ämne men undrar var gränsen går för att räknas som rik... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
11 791
Senast: avslutat medlemskap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka