Araber hingst - Ja takk! =D

R

Roxira

Vil gjerne bedekke Araber hoppa mi en dag, men i Norge synes jeg hingstene er for dårlig rett og slett.

Så jeg titter etter hingster utenlands.

Vil gjerne ha natulig bedekking. Og er ute etter en stor og kraftig Araber hingst med godt lynne og som har gode utstillngs resultater og som også er en god brukshest.

Hingsten må iallefall være gull premiert.

Nå vet jeg ikke åssen reglement og utstillinger foregår i Sverige, men er det kåringer og slikt sånn som her i Norge med 1. til 3 premierte hingster og noen blir bare kåret?
 
Sv: Araber hingst - Ja takk! =D

Noen som vet om noen flotte hingster? Blir glad for stutteri navn og gjerne bilder også.
 
Sv: Araber hingst - Ja takk! =D

Er det noen her som har avkom etter Medalj?
 
Sv: Araber hingst - Ja takk! =D

Medalj har tydligen bara 48 avkommor i Sverige (enligt hingstkatalogen). Deras meriter i utställningsringen är lysande och en del är startade i galopp.
// Linda
 
Sv: Araber hingst - Ja takk! =D

Mitt sto är efter Medalj.. Född -93:banana:
Tyvärr är hon aldrig visad..
Anmälde henne en gång, men vi kom aldrig iväg för hon skadade sig i transporten samma morgon som utställningen var !
 

Liknande trådar

D
Avel Hvordan er reglene i sverige når det gjelder å bedekke et sto som er traver av stamme, men blir brukt til dressur? Jeg ønsker å...
Svar
1
· Visningar
926
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Hei! Har nå fundert på en 6 år gammel hingst etter Aloubet Z. Han er 1.67 høy og svart med utmerkede eksteriør. Han er u.e. Genius...
Svar
3
· Visningar
1 567
Senast: crazy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp