Bukefalos 25 år!

arabhingst

B

breccia

hade en fin arabponny på foder för ett tag sedan och han hade enligt ägaren varit godkänd hingst.
mistral f -88 e:rossau (stavningen är jag inte säker på) u:misterna.
någon som vet ngt om det?
annars vet ni ngt om rossau?

C

Cesam

Alla arabhingstar blir så att säga godkända för avel om de får en veternärbedömning som är u.a.

Men jag kan inte minnas jag sett denna hingst på en avelsvärdering! Detta krävs för att få betäcka också nämligen. Det räcker inte med vet-u.s.
Någon betäckningslicens kan jaginte se att han haft, varken för egna ston eller för främmande ston.
Några registerade arabavkommor har han inte...

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag måste få all hjälp jag kan få just nu. Jag blev medryttare på en jätte fin 7 åring för snart 3 månader sedan. Problemet är bara...
2
Svar
26
· Visningar
1 849
Hundhälsa Jag ska till veterinären imorgon, men vill höra era tankar. Hund modell mindre, 17 kg, 35 cm hög. Väldigt fin i kroppen. 9,5 år, har...
Svar
6
· Visningar
1 273
Ekonomi&Juridik jag har haft boxplats på ett privat stall i tre år. Detta har nu byggts ut och nu är vi ca 15 inarkoderade mot tidigare endast 2. Jag...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
11 567
Foder&Strö Långt, hoppas ni orkar läsa! Jag har en Arab på 7 år ca 155-160 cm. Har haft han sen han va 2 år. Han har alltid varit lättfödd. Sett...
2
Svar
28
· Visningar
2 893

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höstföräldrar 2021, del 2
  • Favoritstilar och motsatsen!
  • Hudvårdstråden

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat