Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

H

hege

Hejsan!!!
Är det någon här som kan mycket om ardennrar??
Jag söker en häst som finns avbildad på en gammal stol hos mig.
Den heter Valbin det står även ett nummer bakom och det är 4596.
Är det någon som vet något om denna häst eller vet någon annan som jag kan kontakta.

:confused:

J

jessica_roos

hejsan. ta och kontakta avelsföreningen för svenska ardenner hästen. dom kan säkert hjälpa dig.
www.ardennerforeningen.nu har du ardenner själv? jag ett ardenner sto som jag ska börja och köra i skogen med.
lycka till.

H

hege

Hej Jessica!
Nej någon ardenner har jag inte, men jag har en nordsvensk och några andra raser.
Mitt intresse av denna häst var att den finns avbildad på en stol som jag ärvt av min morfar. Vore kul att veta när hästen levde och om den funnits i vår släkts ägo.

Lycka till med din ardenner.

p.s ardennrar tycker jag är en helmysig ras d.s

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6452 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hästvård Hejsan! Jag har en häst som är halt fram och bara på böjt spår och på mjukt underlag. Jag importerade honom i december och eftersom...
2
Svar
35
· Visningar
2 465
Avel Vad betyder "hingstkaraktär" för dig? Utstrålning, "maffig", vaken, bärighet, steg... något med blicken som säger "jag är kung" O_oO_o...
Svar
8
· Visningar
564
Hästvård Vill inleda med att säga att jag såklart har kontakt med veterinär men vi väntar på provsvar. Undrar mest om någon varit med om något...
2
Svar
26
· Visningar
1 338
Hästhantering Hej Står inackorderad och det har varit en del flyttar sista året så min häst har stått med lite olika hästar. Tyvärr bits hans täcken...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 644

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vad är godkänd utbildning
  • Sömtryck?

Omröstningar