H

hege

Hejsan!!!
Är det någon här som kan mycket om ardennrar??
Jag söker en häst som finns avbildad på en gammal stol hos mig.
Den heter Valbin det står även ett nummer bakom och det är 4596.
Är det någon som vet något om denna häst eller vet någon annan som jag kan kontakta.

:confused:
 
hejsan. ta och kontakta avelsföreningen för svenska ardenner hästen. dom kan säkert hjälpa dig.
www.ardennerforeningen.nu har du ardenner själv? jag ett ardenner sto som jag ska börja och köra i skogen med.
lycka till.
 
Hej Jessica!
Nej någon ardenner har jag inte, men jag har en nordsvensk och några andra raser.
Mitt intresse av denna häst var att den finns avbildad på en stol som jag ärvt av min morfar. Vore kul att veta när hästen levde och om den funnits i vår släkts ägo.

Lycka till med din ardenner.

p.s ardennrar tycker jag är en helmysig ras d.s
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hej! Jag söker information om ett gäng hästar som befann sig i Västra Götaland före 2014. Om det finns någon som har relevant...
Svar
0
· Visningar
538
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
12
· Visningar
412
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
195
Senast: L(i)FE
·
Hästvård Då har vi dessvärre åkt på den stora blodmasken i stallet.. Jag har tidigare delat stallet med en annan inackorderad. Förra året gjorde...
Svar
19
· Visningar
671
Senast: Lucifer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Har ditt hushåll (minst) en Smart TV?
Tillbaka
Upp