Årets bästa serie

mandalaki

Trådstartare
Vänder på @blandrastiks tråd.

Vilken är den bästa serie du sett i år?

Mina är nog
The handmaid’s tale s1 (absolut inte s2). Gruvlig kvinnodystopi.
Bodyguard. Sjukt spännande.
Killing of Eve. Skruvat och spännande med två sensationella huvudpersoner.
 
Ni får gärna skriva lite kort t ex vilken genre det är annars googlar jag ihjäl mig :D
Du kanske såg det, jag la till en länk efter mig, Men kriminalserie.
En annorlunda twist på Sherlock Holmes.
Trodde inte jag skulle gilla den, men är fast. Upptäckte just att det finns en ny säsong, frågan är hur jag får tag på den. Ingen av mina playtjänster har den än ;)

Om du vill ha andra krim- eller sjukhusserier har jag sett rätt många. ;)
 
Du kanske såg det, jag la till en länk efter mig, Men kriminalserie.
En annorlunda twist på Sherlock Holmes.
Trodde inte jag skulle gilla den, men är fast. Upptäckte just att det finns en ny säsong, frågan är hur jag får tag på den. Ingen av mina playtjänster har den än ;)

Om du vill ha andra krim- eller sjukhusserier har jag sett rätt många. ;)
Ok tack! :up: Hellre krim än sjukhus.
 
Westworld s2. Gillade säsong 1 men säsong 2 hade ändå bättre story! Ruskigt bra.
The last kingdom - Som Vikings ungefär.
Knightfall - Riktigt bra riddar serie !
Altered Carbon - Välgjord Sci-fi med svenske joel kinnaman.
 
Vi kan låtsas att du såg den i år ;)

Vad är det för genre?
Ja, vi gör det :D
Drama, science fiction, thriller står det som genre. Den utspelar sig på 1980-talet. Jag är annars inget större fan av science fiction men gillade denna! Ibland lite läskig för mig (men inte alls läskig för andra :angel:) men superbra skådisar och bra gjord! Finns två säsonger och ska nog komma en tredje :)
 
Jag gillade The Haunting of Hill House! Jag tittar otroligt lite på serier, de få jag tittar på är äldre/inte nya och lättsamma, men Hill House kunde jag faktiskt avsluta. :)
Jag törs inte titta på den men är lite sugen. Bör jag avstå? (Hosey röstar för avstå)
 

Liknande trådar

Kultur Jag trodde det fanns en tråd typ "Vad läser du just nu?" här på Buke, men hittar den inte. Så jag gör en egen, efter artikeln hos BBC...
2
Svar
33
· Visningar
1 704
Kropp & Själ Långt men tacksam om någon orkar läsa.. Jag har haft mer eller mindre ständiga problem med ryggont sen en ridolycka 1999. Värken har...
2
Svar
31
· Visningar
4 989
Senast: Alexandra_W
·
Hästmänniskan För ungefär 1 1/2 år sedan började planerna om att jag och min syster skulle renovera barndomsstallet hos grannen och ställa dit vår...
Svar
14
· Visningar
3 199
Senast: tara
·
Hästhantering Hej Har en häst på foder som jag haft hand om i 3år nu och som alltid vart en jäkel på o bitas o nafsas. Oftast biter han inte hårt...
Svar
5
· Visningar
7 641
Senast: xmobilexd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Annonsera mera VII
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp