Årets bästa serie

Nu handlar ju förvisso trådrubriken om "årets bästa" vilket var 2017 när den startades men vi är redan på produktioner släppta 2018 så ijallajallafall, ni som gillade UNA-bomber, ska slå ett getöga på "Conversations with a killer: the Ted Bundy tapes".
Jag har tidigare lyssnat på Dr. James Dobsons intervju med Bundy i koncentrerad form, där han avslöjar "allt" (nåja) innan han avrättas. Netflixen täcker massa annat runt omkring med intervjuer med offer, anhöriga, utredare domare poliser. Men tänker att jag tipsar om både netflixen OCH intervjun på youtube som finns här:
 

Liknande trådar

Kultur Jag trodde det fanns en tråd typ "Vad läser du just nu?" här på Buke, men hittar den inte. Så jag gör en egen, efter artikeln hos BBC...
2
Svar
33
· Visningar
1 700
Kropp & Själ Långt men tacksam om någon orkar läsa.. Jag har haft mer eller mindre ständiga problem med ryggont sen en ridolycka 1999. Värken har...
2
Svar
31
· Visningar
4 980
Senast: Alexandra_W
·
Hästmänniskan För ungefär 1 1/2 år sedan började planerna om att jag och min syster skulle renovera barndomsstallet hos grannen och ställa dit vår...
Svar
14
· Visningar
3 190
Senast: tara
·
Hästhantering Hej Har en häst på foder som jag haft hand om i 3år nu och som alltid vart en jäkel på o bitas o nafsas. Oftast biter han inte hårt...
Svar
5
· Visningar
7 633
Senast: xmobilexd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp