Årets julkalender: Storm på lugna gatan

I varenda kalender de senaste åren har det varit mörka med och i år är teknikgrannen med rötter utomlands. Så ser inget behov av att ”klämma in” bara för att utan fokusera på handlingen.
:


Jamen dåså, då var det bara de kalendrar jag har råkat se dom var väldigt vita. Och jag har inte upplevt att Mika och Evin har utländska rötter men så kanske det är.
 
Spekulerar
om nu Lussan är hans syster så beter hon sig ännu märkligare. Nån slags hämd mot att hon var tvungen att flytta som barn? Tror ni verkligen det passar ett barnprogram?
Ja kanske
 
men hur kan hon inte veta något? Hon såg förvisso ung ut på bilden. Men sådanna minnen glömmer man inte om man inte råkar ut för nån hjärnskada eller liknande.
tänker vidare att det skulle iofs inte förvåna mig om så vore fallet. Den elaka systern är elak för hon saknar sin bror som hon tror inte älskade henne och allt slutar lyckligt och stationshuset får stå kvar och börjar blomstra igen. Snipp snapp slut så var denna julkalender slut.
 
tänker vidare att det skulle iofs inte förvåna mig om så vore fallet. Den elaka systern är elak för hon saknar sin bror som hon tror inte älskade henne och allt slutar lyckligt och stationshuset får stå kvar och börjar blomstra igen. Snipp snapp slut så var denna julkalender slut.

Fast Eskil vet ju inte. Hon är ju rätt känd i byn och man kan ju tycka att han borde känna igen henne men han säger att han inte vet något.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 799
Senast: SiZo
·
Övr. Hund Hej på er! Jag har en hane på ett år, kastrerad blandras beagle som jag tyvärr har allvarliga problem med. Har haft flertalet hundar...
2
Svar
29
· Visningar
2 587
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 060
Relationer Hej, jag är helt ny på forumet som jag hittade av en slump. Verkar vara en trevlig stämning med ärliga människor. I försök om att hålla...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
21 410
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp skäller på män
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp