Bukefalos 28 år!

MissFideli

Trådstartare
Maten jag ger mina hårbollar är helt slut på affären ! Tack vare RC's kampanj om 25% har allt sålt slut på ett kick. Eftersom jag ger Fit32 som är den vanligaste maten, så tog den slut fort och inga nya säckar går att ta hem !
Är det slut på resten av Örebros affärer så vet jag inte vad jag ska göra. Dom äter ingen annan RC-mat. Finns det inte att få tag på nu så byter jag märke, fattar inte att dom kan vara så korkade ! Det handlar om 2 v kvar innan nya sortimentet kommer ut. 2 veckor !!!!

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
 
Sv: Arg !!!

Är det slut här så är det nog slut där också. Mamma skulle kolla i Arboga imorgon, ska dit i helgen.
 
Sv: Arg !!!

Fanns det inget likvärdigt foder med Fit kvar heller? Jag brukar variera mellan Fit, Beauty & Fit och Hair & Skin, till mina tre katter. Skillnaderna mellan de fodren är inte särskilt stora om man ser till protein- och fetthalt. Om det ens är några skillnader... Jag har faktiskt för mig att de var identiska när jag jämförde förpackningarna sist men jag ska inte svära på det. Jag har även för mig att Oral Sensitive innehåller samma proportioner.

Fast, man kan ju byta märke en säck också förstås. Jag gör det ibland (kör då främst Iams) bara för variationens skull.
 
Sv: Arg !!!

Mina äter inte Hair&Skin och inte Beauty&Fit heller. Testade när dom kom, och det går bra nån dag, men sen är det inte gott längre.
 
Sv: Arg !!!

Oj, är de så kräsna? Ja, då blir det svårare förstås... Har du provat fodren för kräsna katter, Exigent och Sensible? Fast de kanske blir för tjocka av Sensible? Hm, ja jag förstår att det blev problem för dig nu om de inte äter allt. Mina äter allt som knaprar, så i värsta fall kan de peta i sig en påse Mjau eller så också, om det blir glapp i tillgången till den "riktiga" maten så vi får panikshoppa på ICA.
 
Sv: Arg !!!

Yoga kan säkert testa annat, men Abbie är superkräsen. Likaså hennes bror, dom äter inget annat än vissa torrisar. Yoga har gjort så att hon ätit när jag tagit hem provpåsar, men när man köper en stor påse så tvärvägrar hon. Exigent gick kanonbra i början, en provpåse och en 400g slank ner som om det var godis. Köpte en 4 kg-påse och det fick jag ge bort sen, för då var det plötsligt inge gott.
 
Sv: Arg !!!

Vad är det för rabatt RC har? Gäller det all mat?
 
Sv: Arg !!!

Det är utförsäljningsrabatt, 25%, eftersom de ska byta förpackningar om några veckor.
 
Sv: Arg !!!

Ja du, det var hemskt vad fort det tar slut i butikerna.....
 
Sv: Arg !!!

Va! Har de 25 % nu? Suck vad jag missar sånt där jämt... Jag köpte en 4 kg (svindyr) RC Hair and Skin bara för 10 kg säcken var slut (för en vecka sen typ) o blev sur över att behöva köpa en mindre säck, det blir ju dyrare. Säger du nu att jag missat rabatt också! :crazy:
 
Sv: Arg !!!

Tack för tipset!!! I min affär fanns det massor kvar av alla sorter så jag fyndade lite. :D
Hittade dessutom en klätterpinne med massa hyllor till kissen för halva priset. :bump:
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 627
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 877
Senast: Lhas
·
Relationer Jag vet inte om jag är naiv eller korkad eller bara helt normal. Det är en kille som jobbar i affären runt hörnet av mitt hus, sisådär 2...
2 3
Svar
59
· Visningar
6 687
Senast: Raderad medlem 94602
·
Relationer Jag känner mig så ensam och förvirrad, hoppas någon orkar läsa allt och hjälpa mig med lite tankar. För sju år sedan blev jag...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
13 146

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp