Arkiv X - tråden

Givetvis ska jag bänka mig! Jag har räknat ner dagarna sedan den nya säsongen tillkännagavs. Är SÅ jäkla pepp och håller på att titta igenom hela serien för femtioelfte gången i mitt liv för att förbereda mig. Tänker till och med se om de sista två säsongerna, som jag tidigare har låtsats inte fanns. :cautious:

Var ett riktigt superfan på 90-talet och kan fortfarande Mulders badge number utantill.
 
Mulder och Scully är tillbaka!
Den 28:e kl 21 börjar nya avsnitt av Arkiv X på TV3. Avsnitt 1 och 2 sänds i en följd. (Den sänds i USA nu på Söndag).
Ska ni se?
Jag ska se! Älskar verkligen Arkiv X och har sett alla säsonger hundra gånger. Blev dock lite avskräckt efter den senaste långfilmen som jag tyckte var fruktansvärt dålig. Hoppas det tar sig nu!
 
Vad tyckte ni?
Jag gillar att de har kvar det gamla introt. :up: Annars känner jag mig lite lost eftersom jag glömt hur det slutade förra gången eller inte ens sett förra säsongen. Vilket år var det förresten? :o
 
Jag tappade hakan lite när Skinner dök upp, jäklar vad väl han har åldrats! Han ser ju inte en dag äldre ut än senast det begav sig.

Och Gillian Anderson blir bara mer fantastisk, men det var ju ingen nyhet för mig som typ avgudade henne i både Hannibal och The Fall. Jag älskar hur bra hon och David spelar med varandra, både kemin och den djupa vänskapen finns kvar och har utvecklats på ett trovärdigt sätt.

Jag tyckte att första avsnittet kändes rörigt och stressat, som om de hade försökt klämma in en hel säsongs backstory i ett avsnitt. Gillade det lite lugnare tempot i avsnitt 2, att vi fick ett case of the week som ändå hade koppling till den större storyn. Ser verkligen fram emot fortsättningen.
 
Oj jag tycker precis tvärtom! Jag får intrycket av för mycket botox och andra ingrepp. Hon ser så stel ut i ansiktet :(
Jag föredrar mycket hellre rynkor än orörliga ögonbryn.

Håller med dig där.

Vad tyckte ni?
Jag gillar att de har kvar det gamla introt. :up: Annars känner jag mig lite lost eftersom jag glömt hur det slutade förra gången eller inte ens sett förra säsongen. Vilket år var det förresten? :o

Gamla introt är toppen!:up:
Missade sista kvarten på 2e avsnittet. (Somnade)
 
Jag kunde inte bry mig mindre om någon har rynkor och rörliga ögonbryn eller inte. Lägger inte ens märke till det. Tycker hur som helst hon är skitsnygg. Och jag gillade första avsnittet! Och det andra!
 
Oj jag tycker precis tvärtom! Jag får intrycket av för mycket botox och andra ingrepp. Hon ser så stel ut i ansiktet :(
Jag föredrar mycket hellre rynkor än orörliga ögonbryn.
Jag tycker hennes ansikte är förändrat, det var liksom rundare i de gamla avsnitten. Nu ser det mer smalt och avlångt ut.

(Få se om nån hoppar in i tråden och klagar på våra kommentarer om utseende :sneaky: )
 

Liknande trådar

Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 519
Senast: verser
·
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
800
Senast: Rosett
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 997
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 923
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp