Arvet från Rosemond Hill - musiken!

T

Tisdus

Hej!
Jag spelade Arvet från Rosemond Hill för väldigt länge sen, (världens bästa hästspel måste jag tillägga) och nu har jag fått låten som spelas när man avslutar spelet på hjärnan! Men dock inte hela låten, utan enbart raderna "Together always me and you, together we can make it true, believe is what I do".
Jag måste veta hur hela låten går! Någon som vet var man kan få tag på den?

Och så undrar jag också om spelet fungerar även på nya datorer, har blivit jättesugen på att börja spela det igen, men måste då köpa det nytt och det är ju dumt att göra om det ändå inte fungerar ;)

Tack för svar! :)

// Matilda
 
Sv: Arvet från Rosemond Hill - musiken!

Ingen aning om hur man hittar musiken, men däremot letar jag efter själva spelet..Har du någon aning om var det säljs? :O
 
Sv: Arvet från Rosemond Hill - musiken!

åååh, jag har haft den låten på hjärnan i flera år! Verkligen nostalgi och jag skulle gärna spela rosemond hill igen! Jag har sett att folk säljer spelet begagnat på tradera lite då och då, verkar som det enda sättet man kan få tag på det! Allt för att få höra den där låten igen ^^
 
Sv: Arvet från Rosemond Hill - musiken!

Jag köpte spelet från CDON för några år sedan men tyvärr fungerade det inte så bra på min dator (En Dell från 2006). Vissa saker gick inte att utföra vilket gjorde att det inte gick att gå vidare till nästa nivå osv. Tyvärr för jag tyckte fortfarande att det spelet är roligt! :D
 
Sv: Arvet från Rosemond Hill - musiken!

Dethär kanske är ett lite sent svar haha, men vet ni hur man klickar upp så att man kan spara sitt spel.Har nog tryckt på alla tangenter men spelet sparas inte, någon??:)
 
Sv: Arvet från Rosemond Hill - musiken!

Hej jag har inte fattat hur man startar en ny tråd haha,så förlåt om detta inte är passande här men jag har nämligen börjat spela rosemond hill igen, men jag fattar verkligen inte hur jag sparar spelet ifall am ska göra något annat,haha :')
Vart trycker man?:)
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter "There once was a man who lived a life so strange, it had to be true. Only he could see what no one else can—the darkness inside... the...
56 57 58
Svar
1 159
· Visningar
33 464
Senast: Paddington
·
Tjatter "There once was a man who lived a life so strange, it had to be true. Only he could see what no one else can—the darkness inside... the...
40 41 42
Svar
824
· Visningar
34 914
Senast: Myrten
·
Tjatter Det kanske bara är jag som tycker att det är underhållande med shuffle-challenges. När jag hade en blogg brukade jag göra dem nu och då...
2
Svar
39
· Visningar
3 837
Senast: Monimaker
·
Z
  • Låst
IT & mobiler Hej. Jag håller på och spelar Arvet från Rosemond Hill. Men när jag har gjort första banan på andra spelet så stängs spelet bara av och...
Svar
2
· Visningar
1 154
Senast: Tjôta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp