åsikter om träns!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare GALOPP
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 738
G

GALOPP

8771.jpg

vad tycker ni om detta 3in1 träns från "bole.nu"

Sv: åsikter om träns!

C_V_B: om man tittar närmare så har du nog rätt i det.

skulle tränset kunna passa till fjording? :D

Tror inte dne där färgen är särskilt snygg på en fjording... :crazy: men tränset i sig är väl helt okej, om det finns i svart el brunt.

Fel färg till fjord tror jag mörkare brun däremot:)

jag har en fråga...sitter den remonnosgrimman fel?? Eller ska den sitta över bettet??..jag såg en som hade det på tävlingen och dom hade det över bettet..

Haha som i en gammal katalog från B*rjes, då dom hade satt fram transportskydden upp o ner :rofl: Och dom skall vara så "hästkunniga":smirk:

Centaur skrev:
Tror inte dne där färgen är särskilt snygg på en fjording... :crazy: men tränset i sig är väl helt okej, om det finns i svart el brunt.

tror du inte :(
får se, man kan ju köpa det - och se hur det sitter :p det var ju trotsallt inte så dyrt...

Ickiz skrev:
Haha som i en gammal katalog från B*rjes, då dom hade satt fram transportskydden upp o ner :rofl: Och dom skall vara så "hästkunniga":smirk:

:rofl: Ja, för inte tala om alla fler fel H**ks gjort, de är verkligen mästare på den saken.

319:- tror jag :confused:
sen så tillkommer ju frakt och sånt :p

Jag köpte ett sådant på Eko:-, vet ej om det var samma märke men jag köpte strl full till min häst som annars har full i allt annat.
Dock var det för litet, så min systers häst strl cob har det nu :crazy:
Kan vara små i storlekarna alltså.

jaha..:D ..trodde att det var en engelsk nosgrimma..gick visst aldrig in på hemsida å kolla..:angel:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
920
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
349
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 149
Senast: Capybara
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 854
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Bråkande hundar
  • Uppdateringstråd 31