Jag har haft. Två st. sk husåsna.
Tror dock det redan finns en åsnetråd nånstans, du får leta så slipper det bli dubbelt... :)
A6EB2EF7-1BC8-4AF8-B28F-8C98B4186C5E.jpeg

Fiona och Liesel, mina älskade långöron! :heartheart
 
Vi har en. Just nu är det dock osäkert om han är med oss så länge till då hans hovar blivit jättedåliga efter denna blöta vintern.
Han har alltid haft dåliga hovar och trots åtgärder för att hålla så torrt som möjligt så blev det katastrof.
Tidigare hade vi honom att köra med men de sista åren har han bara gått som sällskap. Han är 20 år i år.
4D520EB5-7EFE-44DA-A745-129620C40A92.jpeg
 

Liknande trådar

Lantbruksdjur Har letat runt men hittar nästan inga åsnor tillsalu. Någon som vet var man kan hitta åsnor till salu i Södra Sverige?
Svar
7
· Visningar
3 942
Senast: Nytant
·
Hästvård Är det någon mer än jag som sett filmerna med åsnor som verkas i Kina? Finns den här metoden på fler ställen i världen, eller är det en...
Svar
10
· Visningar
1 781
Senast: skiesabove
·
Trädgård & Växter Jag tänkte odla mer potatis i år och skulle vilja ha lite rekommendationer på sorter som är bra och välsmakande. En granne till mig...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 049
Senast: Mariax2
·
Övr. Barn Vad har hänt med flytande Alvedon? Barnen har i alla år aldrig nånsin knorrat över flytande Alvedon, den som är som vatten. Men nu...
2
Svar
28
· Visningar
1 926
Senast: emma74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp