Åtelkamera

Liran

Trådstartare
Vill ha, vill ha, vill ha. Tänker sätta upp den på tomten för att se vilka djur som passerar. Vilken kapacitet/funktion behöver jag? Vilken upplösning? Hur många GB minne? Bra bild och filmkvalitet är viktigt. Är det bra om den skickar bilder till mobilen? Eller blir det tjatigt om det finns mycket vilt i närheten? Vilken spänningsmatning rekommenderas, räcker det med batterier? Har ju möjlighet att koppla till nätspänningen. Finns det någon här som har en modell att rekommendera?
 
Vi har ett gäng uppsatta på jobbet (pga inbrott) om du vill kan jag höra med chefen om han har några tips. Han är jägare och är den som placerat ut dem. Vi har nog inga lyxgrejer.
De vi har tar foto och skickar till mobilen.
 
Vill ha, vill ha, vill ha. Tänker sätta upp den på tomten för att se vilka djur som passerar. Vilken kapacitet/funktion behöver jag? Vilken upplösning? Hur många GB minne? Bra bild och filmkvalitet är viktigt. Är det bra om den skickar bilder till mobilen? Eller blir det tjatigt om det finns mycket vilt i närheten? Vilken spänningsmatning rekommenderas, räcker det med batterier? Har ju möjlighet att koppla till nätspänningen. Finns det någon här som har en modell att rekommendera?

Det är enklast att gå in på en jaktbutik exempel interjakt eller liknande. Be om hjälp.

Har en åtel kamera som ska smsa bilder och lagrar på minneskort.
Ir belysning behövs för foto i mörker.
 

Liknande trådar

Tjatter Snön gloppar från taket, dagarna blir längre och talgoxen sjunger sin vårsång utanför fönstret. Det vädras vår i luften och vad passar...
17 18 19
Svar
366
· Visningar
18 172
Senast: _Elly_
·
Avel Jag ska köpa mig en fölövervakningskamera, men vill gärna ha hjälp med att hitta en som är tillräcklig/lagom, så jag slipper betala en...
Svar
7
· Visningar
837
Senast: Fredag
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
34 091
Senast: monster1
·
Utrustning Ursäkta alla trådstartar :o Men till frågan. Det här med nosgrimmor. Jag har inte direkt haft nån tanke bakom val av nosgrimma, annat än...
Svar
0
· Visningar
1 070

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp