JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Motivationslirkande
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Startad av cassiopeja
17 Feb 2023
Svar: 7
Visningar: 2 502
Dagbok
Hästspelet Sverige AB
Företag HEJ
Vi är ett familjeföretag norr om Göteborg som snart lanserar vårt roliga och händelserika sällskapsspel - Hästspelet. Det är ett...
Startad av Denholm
3 Nov 2016
Svar: 0
Visningar: 3 330
Radannonser
Ridlektion och en läst bok
Dagbok Bara en enda ridlektion denna vecka också, och jag vet att det är bra för min arm men det känns lite futtigt... Nästa vecka är jag dock...
Startad av cassiopeja
31 Mar 2017
Visningar: 766
Dagbok
Rekord
Dagbok Idag slog jag rekord i att vara sämst. Mitt sämsta dressyrprotokoll hittills sänktes med ett ännu sämre resultat idag och det var inte...
Startad av Magiana
22 Nov 2014
Visningar: 364
Dagbok
OS-trådar?
Bukefalos Ja, så tänker jag också, efter att ha tänkt efter lite. Om det blir mkt svenskt i nån gren kanske det naturligt blir en egen tråd också.
Rosett
Onsdag kl 21:21
Led-halsband som funkar
Övr. Hund Exakt, mina är minst två år och håller bra för en galen malle som röjer runt i skogen.
attheedge
57 minuter sedan
Svar: 13
Visningar: 212
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Ja jag menar det, vad ska jag göra liksom? Bära honom 300 meter tills vi är utom räckhåll?
Som sagt jag tror att det här är personligt...
Exile
Idag kl 21:20
Svar: 1 667
Visningar: 125 263
Hund
Var hittar man en hamster?
Övr. Djur Jag tänker att det är just grossistuppfödandet man vill komma ifrån.
Kanske ett skolprojekt för framtiden? ;)
Sel
16 minuter sedan
Svar: 8
Visningar: 68
Djur
Akvarietråden V
Övr. Djur Senast jag var i Sthlm för att hämta fiskar och akvarium så konstaterades det snabbt att bara en kampfiskhona var vid liv... Och tyvärr...
Red_Chili
Idag kl 21:33
Svar: 1 901
Visningar: 66 359
Djur
Bukes bokcirkel nr 3
Kultur Här hittar du lite info om varje bok;
Binas historia av Maja Lunde
Tre berättelser ur olika tidsåldrar vävs ihop till samma slutsats...
Startad av stjarnhimmel
3 Jan 2026
Svar: 15
Visningar: 689
Allmänt