Återbesök hos onkologen idag

Status
Stängd för vidare inlägg.
Som VC läkaren sa så finns ingen nytillväxt o inga metastaser, men bäst av allt så tog strålningen död på tumören, där finns bara ärrvävnad i form av bindväv.
:banana::bow::banana:
DT var 4e månad o sen var 6e, skål på er bukefalister som hållit tummar o tassar o hovar, bara 5 år kvar till fullständig friskförklaring!
:heart
Av någon anledning spelas den här på repeat i min hjärna
36127


 

Som VC läkaren sa så finns ingen nytillväxt o inga metastaser, men bäst av allt så tog strålningen död på tumören, där finns bara ärrvävnad i form av bindväv.
:banana::bow::banana:
DT var 4e månad o sen var 6e, skål på er bukefalister som hållit tummar o tassar o hovar, bara 5 år kvar till fullständig friskförklaring!
:heart
Av någon anledning spelas den här på repeat i min hjärna
Visa bifogad fil 36127



Vad sa jag, vad sa jag, vad sa jag.


ÅÅåååååååå, vad glad jag blir. Tyvärr haft ett par vänner i år, som inte haft samma vinstlott som du!

Åååååååååå, vad glad jag blir... på repeat.

:heart :heart :heart

Vi finns här fortfarande, för du lär väl få hålla andan ett par år till. För att vara helt fri-skriven. Men vi vet ju, eller hur. ;)
 
Vad sa jag, vad sa jag, vad sa jag.


ÅÅåååååååå, vad glad jag blir. Tyvärr haft ett par vänner i år, som inte haft samma vinstlott som du!

Åååååååååå, vad glad jag blir... på repeat.

:heart :heart :heart

Vi finns här fortfarande, för du lär väl få hålla andan ett par år till. För att vara helt fri-skriven. Men vi vet ju, eller hur. ;)
5 år utan återfall/metastaser så blir man friskförklarad, tror det gäller fortfarande.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp