Återkoppling intervju

Piek

Trådstartare
Nu ska jag ställa en fråga som är helt omöjlig för någon att svara på ;) Men ni kanske har lite tankar ändå.

Jag var på anställningsintervju igår (den sista av tre), det sades då att de skulle höra av sig under dagen idag med besked om jag fick jobbet eller ej. Klockan är nu 15.40 och jag har inte hört något...
Bör jag tolka det som att det inte gick vägen den här gången?
Kan man skicka ett sms (intervjuaren sa att jag skulle messa om någon fråga dök upp då hon var svår att nå på telefon) och fråga? I så fall vilken tid skulle ni säga att var okej?

Grejen är den att får jag jobbet innebär det att jag ska åka på utbildning på söndag. Mitt andra jobb behöver lite tid att kunna lösa schemat och ligger därför på mig att de behöver svar...

Mvh otålig tjej...
 
Nu ska jag ställa en fråga som är helt omöjlig för någon att svara på ;) Men ni kanske har lite tankar ändå.

Jag var på anställningsintervju igår (den sista av tre), det sades då att de skulle höra av sig under dagen idag med besked om jag fick jobbet eller ej. Klockan är nu 15.40 och jag har inte hört något...
Bör jag tolka det som att det inte gick vägen den här gången?
Kan man skicka ett sms (intervjuaren sa att jag skulle messa om någon fråga dök upp då hon var svår att nå på telefon) och fråga? I så fall vilken tid skulle ni säga att var okej?

Grejen är den att får jag jobbet innebär det att jag ska åka på utbildning på söndag. Mitt andra jobb behöver lite tid att kunna lösa schemat och ligger därför på mig att de behöver svar...

Mvh otålig tjej...

Om jag har sagt under dagen så brukar jag höra av mig innan arbetsdagen slutar oavsett om konklusion uppnåtts eller ej. Men i intensiva perioder slutar inte arbetsdagen förrän framåt 19-20.
 
Men jag är ju otålig och vill veta nu nu nu! :arghh::angel:
Hur lång kan deras dag tänkas vara om de sa att de skulle höra av sig idag? Till 17?
Förstår det!!! Vet inte, mellan 17 o 19 nångång kanske lämpar sig om du vill skriva idag? Typ... nu? Hört nåt?
 
Jag har varit med om att man säger att man ska ringa en viss dag men att man inte hör av sig förrän dagen efter eller t o m veckan efter. Ganska vanligt skulle jag säga.
 
Mössan kan du lämna hemma. Men vårjacka är nog på gränsen, om det inte är en skaljacka som du kan ha en massa under.

I helgen ska det bli 8 grader! :)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 644
Senast: Lhas
·
Skola & Jobb Jag driver litet lantbruk, jobbar med undervisning och är djurskötare. Det finns inte jättemånga minuter under en arbetsdag då jag har...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
6 798
Senast: FannyN
·
  • Artikel
Dagbok Jag har fortfarande inte fått svar från det första jobbet jag var på intervju för och känner mig lite otålig. Alla skulle få svar sa de...
Svar
19
· Visningar
1 142
Senast: Lobelia
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
14 609
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp