Återvinning i lägenhet

Jag har ingen bra plats för det hemma hos mig. Har en plastpåse med pant i städskåpet och en stor flergångskasse under vasken där jag slänger i resten. Tar med den till återvinningen en gång i veckan och sorterar upp på plats. Tycker det funkar bra för mig som bor själv, vägrar ha kassar eller lådor på golvet framme.

Jag vill inte heller ha kassar/lådor framme på golvet, nej fy!

Jag får plats med mitt under vasken, det är dock inte snyggt just nu, slänger bara in det... så ska fixa nån bra kasse/låda, bra inspo i tråden! Jag bor själv, har en bit till återvinningen och har tänkt dit 1 g/mån. Räcker inte det får jag se till o producera mindre sopor helt enkelt!
 
Jag vill inte heller ha kassar/lådor framme på golvet, nej fy!

Jag får plats med mitt under vasken, det är dock inte snyggt just nu, slänger bara in det... så ska fixa nån bra kasse/låda, bra inspo i tråden! Jag bor själv, har en bit till återvinningen och har tänkt dit 1 g/mån. Räcker inte det får jag se till o producera mindre sopor helt enkelt!

Jag har tänkt att jag skulle kunna ha en prydlig stapel förvaringslådor med lock under vasken. Men det känns inte alls så lockande att bära de där lådorna nerför trappen och till bilen. Så lättare att bara ta kassen i ena handen när den blir full.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 650
Senast: Snurrfian
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 497
Senast: Ajda
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 272
Senast: Calmiche
·
Hemmet Vi har börjat spåna kring att inreda ett loft som lägenhet. Loftet är ca 4*8m men ungefär 4 kvadrat går bort till trappan upp och...
2
Svar
21
· Visningar
1 547

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Få i hästen kortisonpulver, tips
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp