Atg reklamen

Stekspaden

Trådstartare
Bara jag som reagerar på att ponnyn ser så ruggig och sjuk ut... förstår inte varför den ska se ut så? 🤔
 
Jag förstår inte varför han ska se ut som en skabbräv? Har det något med handlingen att göra? Tycker att så animerad videon är i överlag så borde de ju kunna klippt in en annan ponny?
 
Såg den nyss efter nyheterna, det är inte vinnie, det är en vit brun skäck. Försökt hitta filmen på YT/FB osv men de verkar inte laddats upp där?
 
Såg den nyss efter nyheterna, det är inte vinnie, det är en vit brun skäck. Försökt hitta filmen på YT/FB osv men de verkar inte laddats upp där?
Är det Who let the dogs out som spelas? För den ponnyn såg bedrövlig ut Men var det verkligen en riktig ponny eller en animerad?
 
Är det Who let the dogs out som spelas? För den ponnyn såg bedrövlig ut Men var det verkligen en riktig ponny eller en animerad?

Ja det är den jag menar. Om den är riktigt eller ej vet jag inte men förstår inte varför den ser ut som en skabbräv? Är det onda släktingen från landet som ska slåss med vinnie?
 
Undra hur det gått för den här gynnaren?

Flera av de ursprungliga reklamfilmerna var ju väldigt trevliga...

https://sv.wikipedia.org/wiki/Vinnie_the_Dreamer
Vinnie har de bra 😊 Brukar komma små filmer och inlägg från honom och hans ägare. Vet att hon bland annat kör honom. Tror vi får se mer av självaste Vinnie nu nä restriktionerna släppte så de kan börja åka runt igen på blandat stor trav ☺️ Så fruktansvärt söt liten ponny!
 
Vinnie har de bra 😊 Brukar komma små filmer och inlägg från honom och hans ägare. Vet att hon bland annat kör honom. Tror vi får se mer av självaste Vinnie nu nä restriktionerna släppte så de kan börja åka runt igen på blandat stor trav ☺️ Så fruktansvärt söt liten ponny!
Var inte Vinnie tre stycken egentligen :confused:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hejsan! Jag undrar om det är någon mer 15 åring som är intresserad av att gå Wången islandshäst, men kanske bor långt ifrån skolan?🤔...
Svar
5
· Visningar
684
Senast: Blossom
·
IT & mobiler Reklamen har exploderat i min FB. När man vill ta bort reklam så hänger sig datorn och står och laddar trots man bara tagit bort en...
Svar
2
· Visningar
326
Senast: Elo
·
Utrustning Ni med samshield hjälmar se hit! Sitter och ska köpa en ny hjälm och är väldigt sugen på en samshield men har lite svårt att bestämma...
Svar
7
· Visningar
305
Senast: MiniLi
·
Juridik & Ekonomi Reklamen för black week/friday väller in. På mail, på sociala medier, på tv osv. Jag blir bara trött. Jag fattar om man passar på att...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 884
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp