Atg reklamen

JAG kan väl prata om hästen. Varför måste VETERINÄREN prata om hästen? Lägg ner nu.

Skriv så att man förstår då?
Du kunde väl ha skrivit det direkt?
Skulle du skrivit något i stil med "jag skulle ta film/bild på hästen och visat för en veterinär och frågat hen om det är något som bör anmälas" så skulle vi slippa fundera vad du menar.
 
Det jag ser på filmen är en häst med otränade magmuskler som är klippt vid ett dåligt tillfälle i pälssättningen och som borde badats innan den filmades så att den bara var skäck och inte skräck+bajsskäck.
Frågan är varför man väljer att ta med en så smutsig liten ponny i filmen. Vanvårdad tycker jag dock är att ta i från tånaglarna.
 
Jag tycker inte den ser vanvårdad ut men exteriören är ju lite ovan för mig som inte träffar miniatyrer så ofta. Jag lurades också lite av att den övre delen av manen var vit, i mitt huvud gjorde det att halsen såg mer tunn och svag ut än vad den egentligen är.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hejsan! Jag undrar om det är någon mer 15 åring som är intresserad av att gå Wången islandshäst, men kanske bor långt ifrån skolan?🤔...
Svar
5
· Visningar
671
Senast: Blossom
·
IT & mobiler Reklamen har exploderat i min FB. När man vill ta bort reklam så hänger sig datorn och står och laddar trots man bara tagit bort en...
Svar
2
· Visningar
318
Senast: Elo
·
Juridik & Ekonomi Reklamen för black week/friday väller in. På mail, på sociala medier, på tv osv. Jag blir bara trött. Jag fattar om man passar på att...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 859
Senast: Red_Chili
·
Skola & Jobb Jag har lite lösa funderingar kring sjukperiod och krav på sjukintyg (från dag 8). Vilka frånvarodagar räknas? Vad jag förstår räknas...
Svar
4
· Visningar
608

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp