Åtsittande tröja med "pösiga" ärmar

LovingLife

Trådstartare
Bara en liten "koll"; Har letat ett tag efter en typ av tröja, där den sitter åt runt midja och "kroppen," men där ärmarna är större och pösiga eller hur man ska säga, och går till armbågarna ca.. Någon som vet vad jag är ute efter? Och var jag i så fall kan hitta den..?:-)
 
Sv: Åtsittande tröja med "pösiga" ärmar

Pingvinärm eller fladdermusärm, jag tycker att det finns överallt nu för tiden :)
 
Sv: Åtsittande tröja med "pösiga" ärmar

Hm googlade på båda, men hittade faktiskt inte en enda bild på det ja sökte ändå.. :/ Både pingvin och fladdermusärm verkar oftast vara helt öppna i antingen ärmens start vid axeln eller vid slutet, vid armbågen. Plus att de ofta inte verkar sitta åt runt kroppen. (Sorry, blir väldigt specifik nu, men blir lite så när man sett ETT exemplar som man helst skulle vilja ha precis samma. :p)

Det jag söker är snarare en tröja som sitter åt runt kroppen, och vid ärmens start "armhålan"/axeln, där det sen blir mer tyg och typ "puff-ärm" ner till under armbågen där den avslutas med en mudd!:) Hehe, som sagt, lite väl specifik möjligen..8)
 
Sv: Åtsittande tröja med "pösiga" ärmar

Nu var ja allt ambitiös tyck ja!;)
Typ såhär, men lite snyggare!..^^

940926_10201153532345534_1436707176_n.jpg
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vet finns många här inne som bra hitta kläder. Så nu ber jag er om hjälp! Jag blev av med en favorit tröja tidigare idag, dock beställt...
Svar
10
· Visningar
841
Senast: Enya
·
Kläder & Bli fin Ja, jag vet. Shein pratas om med allt annat än positiva ord från de som bryr sig åtminstone lite om hur klädproduktion påverkar vår...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 944
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Jag är på jakt efter en större handväska. Har flera små men har tröttnat på att antingen ha ryggsäck till jobbet eller liten handväska...
Svar
19
· Visningar
1 241
Senast: Mirre
·
Kläder & Bli fin Trodde aldrig jag skulle ens skriva detta men lite inspiration från Tranans tråd har jag fått… Klänningar. Jag har typ aldrig använt...
2
Svar
32
· Visningar
2 734
Senast: Tranan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp