Att bygga rovdjurssäkert

Vad fint, tack för svar @kolblakkur :) Var köpte du ditt nät? Tycker det är svårt att hitta när jag söker på nätet, hittills är det nog bara på Bole jag har hittat tillräckligt tjockt nät med små maskor.

@Pilot , den ursprungliga tanken var att bygga så pass högt att en människa kan stå upprätt inne i buren, men jag har börjat inse att det kanske blir lite väl dyrt då... I alla fall om man skall ha tillräckligt tjockt nät. Men det skall definitivt finnas plats för något att hoppa upp på, mina gillar också att hålla koll på omvärlden. :D
Om det går kanske man kan ha tjockt, säkert nät längst ner mot marken och sedan ha tunnare/inte lika hållbart (billigare) nät högre upp? Givetvis kräver det att djuren inte når dit upp och kan ta sig ut där i så fall.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
4 815
Senast: mysboll
·
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
27 830
Senast: EmmaW
·
Hundavel & Ras Hej! Hoppas få lite kloka råd och vägledning från er hundkunniga! Jag och min sambo har i flera år varit sugna på att skaffa hund och...
Svar
3
· Visningar
1 499
Senast: Lady_A
·
Skola & Jobb Hej, börjar med standarden att detta antagligen kommer bli ett långt inlägg och att jag är anonym av en anledning och om du vet vem jag...
Svar
17
· Visningar
2 544

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp