Att etablera en idé!

LindgrenV

Trådstartare
Jag har kommit på en idé kring ett viktigt föremål i vården som skulle kunna leda till en betydande förändring. Har googlat och det verkar inte som att detta redan finns, därför skulle det vara roligt att försöka utveckla denna idé till verklighet. Men hur gör man egentligen? Hur gör man en idé till verklighet på detta viset? Någon som vet?

:bump:
 
Sv: Att etablera en idé!

Om jag förstår rätt är det en produktidé det handlar om. Alltså du har en idé om en produkt som du tror det finns en marknad för. Men du har inte riktigt uppfunnit den än.

På Svenska Uppfinnareföreningens hemsida finns massor av tips och en FAQ om hur du gör verklighet av din idé. Glöm inte att hålla den hemlig bara!!
http://www.uppfinnare.se/gor_verklighet_av_din_ide
 
Sv: Att etablera en idé!

+ Pepson

Tack så jättemycket! Ska se om jag hittar något där. Yes, den är ultrahemlig :banana:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Tid till vet är bokad på onsdag. Bilder kommer ikväll Golden hane 7,5 år. Kastrerad Äter senior/light foder. Ett foder han ätit sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 018
Senast: Rugge
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 597
Senast: Enya
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 607
Kropp & Själ Jag är kass i ländryggen, konstaterat med både MR och CT. Och det har blivit sämre sedan senaste undersökningen för 1½ år sedan. 🙄...
Svar
17
· Visningar
2 137
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp