Att göra det omöjliga, halvera sin vikt

Nu jäklar - halvvägs till målvikt! Nästan 40 kg lättare :D
Snart kommer mitt största delmål på vägen också, tvåsiffrigt - måtte det gå fort som fan neråt nu för då ska jag till frisör och jag skulle behöva en klippning som döljer hur tunnhårig jag blivit typ igår egentligen :laugh:
 
Nu jäklar - halvvägs till målvikt! Nästan 40 kg lättare :D
Snart kommer mitt största delmål på vägen också, tvåsiffrigt - måtte det gå fort som fan neråt nu för då ska jag till frisör och jag skulle behöva en klippning som döljer hur tunnhårig jag blivit typ igår egentligen :laugh:
Så starkt jobbat, GO YOU!
 
Inte halvvägs till målvikt längre, har lagt på mig 2 kg. Menmen. Tickar väl snart neråt igen.

Meeen jag måste bara få säga att jag precis kunnat knäppa min gamla stalljacka jag hade när jag var 16. Den var för liten och omöjlig att knäppa redan då och det var en jävla pina när det regnade, blåste eller var kallt. Såatteh... Ja. Jag är glad :)
 
Hörde att timglasformen är högt eftertraktad. Äntligen sexig :love:
 

Bifogade filer

  • 20190405_124613.jpg
    20190405_124613.jpg
    235,2 KB · Visningar: 253
😢

(Fast jag äter faktiskt också kalamari-ringar. Det är åttaarmad bläckfisk jag slutat äta, av solidaritet. 🐙)
Jag var tvungen att googla och jag åt tydligen Illex argentinus, vad det nu är förutom 10-armade sega fanskap i panering av 100% smör typ. Aldrig igen, får säga åt Pinchos att servera bläckfiskringar igen istället :p
 
Jag vet att bmi suger och egentligen skiter jag i det, men vet ni om en sak? När man går från fetma klass 3 till fetma klass 2 så känns det ändå jävligt bra :up:

Konstaterar att jag behöver köpa kompressionskläder/gördel/vad man nu vill kalla det så jag a) slipper magfladder och b) kan cykla utan att klämma låren (det gör ont kan jag meddela). Är det någon som sitter på tips på hyfsade plagg till en väldigt billig peng så tar jag glatt emot tips. Jag varken vill eller kan lägga en större summa på sånt när det ändå blir för stort sen så hellre lite halvkasst till billig peng än skitbra till dyr peng, sålänge det inte är helt värdelöst.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 764
Senast: SiZo
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 501
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 893
Senast: Hazel
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 295
Senast: Ullmerkott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp