Att göra det omöjliga, halvera sin vikt

Men gulle :love:
Var tvungen att kolla bakåt och ser att tråden har 6 år på nacken nu. Herregud!


Tack! :love:

Men gulle :love:
Var tvungen att kolla bakåt och ser att tråden har 6 år på nacken nu. Herregud!


Tack! :love:
Så lång. 😯Ja det är ju inte riktigt klokt. Tänk att du alla dessa år kämpat. Det är länge och du har haft ett mål och nått det. Inte många orkar hålla på så länge. Stor applåd för din uthållighet.
 
Och jag blev i torsdags ok:ad och uppsatt på väntelista för op, så inom 3 månader bör min resa starta! Tack för pushen 😉
Oh, spännande! Heja! :D

Men du har gjort jobbet själv. Jag är så imponerad.
Själv klarar jag inte 15 kg ens. :o
15 kg är inte så enkelt det heller! Själv har jag ju min operation att tacka. Visst kunde jag gå ner innan men jag la ju bara på mig direkt igen :p
 
Jag har tyvärr gått upp mycket igen pga mediciner och hypothyreos.
Gick upp 10 kg på bara en månad.
Maten har jag skött sisådär pga svåra depressioner. Men inte SÅ dåligt.
Det kan bli dags för en gbp då mitt BMI är uppe på över 30.:down:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 811
Senast: SiZo
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 560
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 928
Senast: Hazel
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 508
Senast: Ullmerkott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp