Att göra det omöjliga, halvera sin vikt

Kan för övrigt meddela att när man köper Keso och ska starta mosperioden med lite Keso och banan så är det SÅ surt när man föredrar den lösa sorten och det man köpt visar sig vara allt annat än lös :grin:
 
Kan för övrigt meddela att när man köper Keso och ska starta mosperioden med lite Keso och banan så är det SÅ surt när man föredrar den lösa sorten och det man köpt visar sig vara allt annat än lös :grin:
Blanda med lite yoghurt? Eller mjölk av något slag (jag brukar blanda havremjölk och keso till typ frön och äpple, men det fattar jag ju inte är aktuellt för dig.:)
 
Blanda med lite yoghurt? Eller mjölk av något slag (jag brukar blanda havremjölk och keso till typ frön och äpple, men det fattar jag ju inte är aktuellt för dig.:)
Nejdå, det går ändå. Det är bara inte så gott som det kan vara :)
Keso blandas helst med müsli annars :d
 
Sötpotatis är en grönsak :idea: du kan tillaga den hel i ugn så blir hela innanmätet mjukt och gott (skalet får du kanske matsvinna). Visserligen inte rå grönsak, men en grönsak som inte känns som en grönsak.

Jag kanske missat ett inlägg men funkar tomat? Kan du fylla grönsakskvoten med frukt under mosperioden finns mer att välja på, typ meloner och mango.
Om du gillar kronärtskocka kanske det är perfekta tillfället nu eftersom de är mjuka och tar lång tid att äta.
 
Sötpotatis är en grönsak :idea: du kan tillaga den hel i ugn så blir hela innanmätet mjukt och gott (skalet får du kanske matsvinna). Visserligen inte rå grönsak, men en grönsak som inte känns som en grönsak.

Jag kanske missat ett inlägg men funkar tomat? Kan du fylla grönsakskvoten med frukt under mosperioden finns mer att välja på, typ meloner och mango.
Om du gillar kronärtskocka kanske det är perfekta tillfället nu eftersom de är mjuka och tar lång tid att äta.
Sötpotatis har jag aldrig provat, dags nu alltså!
Tomat funkar tyvärr inte, likadant med mango och kronärtskocka. Däremot går det ner en del banan.

Är sjukt sugen på satsumas annars, men jag har enormt svårt att se mig själv skala skinnet på klyftorna. Synd, annars kunde jag leva på't :p
 
Sötpotatis har jag aldrig provat, dags nu alltså!
Tomat funkar tyvärr inte, likadant med mango och kronärtskocka. Däremot går det ner en del banan.

Är sjukt sugen på satsumas annars, men jag har enormt svårt att se mig själv skala skinnet på klyftorna. Synd, annars kunde jag leva på't :p
Om du köper mandarinklyftor på burk har någon annan redan gjort det jobbet! ;)
KL
Inte för att den innehåller så mycket grönsaker, men min favoritsmoothie innehåller banan, jordnötssmör, kakao, kanel, (valfri form av) mjölk och naturellt proteinpulver.
 
Om du köper mandarinklyftor på burk har någon annan redan gjort det jobbet! ;)
KL
Inte för att den innehåller så mycket grönsaker, men min favoritsmoothie innehåller banan, jordnötssmör, kakao, kanel, (valfri form av) mjölk och naturellt proteinpulver.
På burk är ju inte alls samma sak dock :p Får vänta 2 veckor till, då ska allt gå bra så då jäklar ska jag ha satsumas! Och en sallad! Sitter och stör mig på att jag enligt mosregeln får äta ostkrokar men inte sallad så en sallad är fan ett måste då :laugh:

Låter som en god smoothie! You had me at jordnötssmör :D
 
Sötpotatis har jag aldrig provat, dags nu alltså!
Tomat funkar tyvärr inte, likadant med mango och kronärtskocka. Däremot går det ner en del banan.

Är sjukt sugen på satsumas annars, men jag har enormt svårt att se mig själv skala skinnet på klyftorna. Synd, annars kunde jag leva på't :p

Du kan ju filéa klementinerna med kniv, det är inte så himla tidskrävande när man väl fått in tekniken. Plus att det blir så mkt finare klyftor om man vill tex dekorera kakor med dem.
 
Du kan ju filéa klementinerna med kniv, det är inte så himla tidskrävande när man väl fått in tekniken. Plus att det blir så mkt finare klyftor om man vill tex dekorera kakor med dem.
Så mycket orkar jag inte greja för att få käka satsumas :p Och några kakor blir det definitivt inte :D
 
Jag har ett mål och det är att kunna rida igen. Helst redan till midsommar!
Välkommen till klubben! Satsar på att kunna rida på ridskola igen, tills jag är rutinerad nog att kunna ha medryttarhäst istället. Känns som ett jävligt bra mål :)

Jag sitter just nu på Mora lasarett på gruppinfo, nästa steg är op :o
Mora opererades jag också i, de är helt jäkla underbara där! :love:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 638
Senast: SiZo
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 640
Senast: Ullmerkott
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 023
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 278
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV
  • Att ångra en valp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp