Att hitta rätt stallplats?

Sv: Att hitta rätt stallplats?

Skönt att äntligen ha det gjort va?! "Trevlig" stallägare du verkar haft att göra med:crazy:

Bestrid fakturan OM du nu får någon. Hoppas att Ni kommer att trivas i nya stallet! Det gör jag och min :love: redan. Supergoa stallägare som ställer upp och hjälper till. Pratglada och goa, har blivit inbjuden på fika tre gånger under veckan. Ja, jag kommer att trivas.
Är oxå inbjuden till deras hoppträning i morgon, himla kul och spännande ska det bli!!

Lycka till!
 
Sv: Att hitta rätt stallplats?

Tack så mycket! Jo, det verkar som om det blir riktigt bra i nya stallet! Min häst var lite stressad första dagen i hagen, men idag var hon betydligt lugnare. Eftersom det blev en lite hastig flytt så är inte gräshagarna klara än, så jag har pysslat mycket med lilla stjärnan och varit ute i fina vädret och betat gräs istället. Här är ju typ 25 grader varmt men stallet är riktigt gammal och har jättetjocka murade väggar så det är svalt och skönt därinne!

Härligt att du redan trivs och har kommit till ett riktigt bra ställe!!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Min medryttarhäst är en 25 år gammal, fortfarande pigg och glad, kille. Jag har ridit honom i snart ett år och är HELT förälskad. Han är...
Svar
7
· Visningar
1 673
Anläggning Jag börjar känna mig ganska uppgiven. Vi har inte lyckats hitta ett enda stall som passar våra önskemål. Stallet vi står nu i är...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
13 716
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Hej! Jag har haft en hästpaus nu i 2 år då jag studerat och min häst blev till åren och fick tas bort i samband med att jag började...
Svar
17
· Visningar
2 018
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 113
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp