Seabaz
Trådstartare
På mitt jobb ser hiearkin ut såhär:
CEO/Owner
Manager
Assistant Manager
Paid staff
Volonteers
Jag har lärt mig att klagomål ska alltid föras uppåt. Aldrig nedåt.
Hur är det med sidledes?
På mitt jobb innehar jag Manager position och nu har en av våra paid staff framfört en del "klagomål" (eller mer en del som denne är bekymrad över) angående den assisterande managern.
Jag har redan framfört en del av detta till högsta hönset, som verkar ha rätt mycket annat att tänka på just nu. Själv är jag bekymrad över att min personal är bekymrad. Jag vill att de ska trivas här. "Klagomålen" handlar just om trivsel när den assisterande är där (på mina lediga dagar) och detta går ut över atmosfären på ridturerna dvs kundernas upplevelse...
Jag vet inte om jag själv ska ta upp detta med min gemene eller Igen gå på ägaren att ta upp detta med denne....?
CEO/Owner
Manager
Assistant Manager
Paid staff
Volonteers
Jag har lärt mig att klagomål ska alltid föras uppåt. Aldrig nedåt.
Hur är det med sidledes?
På mitt jobb innehar jag Manager position och nu har en av våra paid staff framfört en del "klagomål" (eller mer en del som denne är bekymrad över) angående den assisterande managern.
Jag har redan framfört en del av detta till högsta hönset, som verkar ha rätt mycket annat att tänka på just nu. Själv är jag bekymrad över att min personal är bekymrad. Jag vill att de ska trivas här. "Klagomålen" handlar just om trivsel när den assisterande är där (på mina lediga dagar) och detta går ut över atmosfären på ridturerna dvs kundernas upplevelse...
Jag vet inte om jag själv ska ta upp detta med min gemene eller Igen gå på ägaren att ta upp detta med denne....?