Att komma igång.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kan definitivt inte vara ensam om att inte komma igång. Det krävs en stor övertalning på mig själv att komma iväg eller göra något. Idag ville jag smsa ägaren till hästen och bara "jag är sjuk, kan du ta henne?". Men nä, jag klädde på mig. Suckade och åkte iväg. Dock när jag väl är där så är jag glad. Men dessa tankar innan liksom. Samma sak när jag ska till en vän. "Jag orkar inte, jag vill inte". Men väl där så är det helt okej liksom.

Idag trodde jag att jag tog fel häst i hagen med. Fick kolla fem gånger extra och jämföra med den andra bruna hästen. Stjärnen och allt stämde så jag antog jag tog rätt häst men man blir rätt förvirrad när man fick tag på henne utan problem. Hon är lite svårfångad annars. Första privathästen jag tagit hand om som är det 😂

Lekte lite i PS och anser det kan bli bättre men övning ger färdighet. Nu ska jag bara mana mig till att göra mig i ordning och lägga mig..

hmmm.jpg
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Som många här vet har jag haft flera år där jag mått väldigt dåligt, ett år när jag nästan var mer på psyk än jag var hemma. Har gjort...
2
Svar
28
· Visningar
2 215
Senast: manda
·
L
  • Artikel
Dagbok Det är så jävla mycket som är sjukt och konstigt och äckligt i denhär världen. Och det är så jävla svårt att veta vad man ska tro på och...
2
Svar
35
· Visningar
1 811
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 605
Senast: Tofs
·
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 890
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp