Att komma igång

Jag vaknade runt halv nio, matade katterna och åt frukost. Nu ligger jag i soffan och inget händer. Planen för idag är att rensa en yta från ogräs och sätta upp en spalje där till mina prydnadspumpor. Sen skulle jag behöva trimma. Lånade ju hem en trimmer från jobbet. Men det är segt. Funderar på att åka till affären och köpa glass. Och hoppas jag kommer igång av det.
 

Jävla skit vad trött jag är. Känner mig stressad över saker som behöver göras nu.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 390
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 889
  • Artikel
Dagbok Jag har tydligt från första dagen jag fick hemvård att jag vill HELST inte ha besök efter halv elva för strumpor på morgnarna för mina...
Svar
0
· Visningar
991
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 901
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp