hehästen

Trådstartare
Hej!

Jag kanske är helt dum, men jag fattar verkligen inte hur kvalning går till. Om man tävlar lokal, hur kvalar man regional? och om man tävlar regional, hur kvalar man nationell? Och hur fungerar kvalpoäng?

Om det spelar någon roll så är det en D-ponny det gäller om.

Är jätte tacksam för svar!!

MvH

Hedvig
 
jo jag har läst i TR ett visst antal gånger men jag förstå mig inte riktigt på det. Tänkte mer om någon kunde förklara lite enklare.
 
33558

Till regional behöver du inte kvala, till nationell och elit gäller:
- Klasser där öppna, sluta och enkla byten ingår krävs två stycken kval på minst 62% i regional klass där öppna, sluta och enkla byten ingår.
- I klasser där öppna, sluta och enkla byten INTE ingår, räcker två kval på minst 62% i minst regional LA:1.
 

Liknande trådar

Övr. Barn "ALLA spelar Fortnite!" Ja, enligt min 8 åring iaf. Efter att ha frågat runt bland vänner och barnens kompisar så verkar det gälla...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 756
Senast: Mirtai
·
L
  • Artikel
Dagbok Innan jag skriver dethär så vill jag förklara en sak. Och det är att endel kanske kommer tro att dethär är nåt som jag har be stämt NU...
Svar
8
· Visningar
1 137
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
2 941
Senast: nullo-modo
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 393

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp