Att outa idioter V75 30/3 avd 3

corzette

Trådstartare
Sitter och tittar på V75 och i avd 3 så körs häst med nummer 1 av en idiot.

Och studion går BANANAS och skäller i 5 min om hur korkad personen som kört var !

ÄLSKAR !!! Här är det ingen som "oj det där kanske inte va så bra kört" som i hoppning eller dressyr skulle heta "hoppsan där var det mycket sporrar" eller i de mesta vanliga fallen INGET !!!

Hatten av för kommentatorerna på V75 på tv !!!!
 
Sitter och tittar på V75 och i avd 3 så körs häst med nummer 1 av en idiot.

Och studion går BANANAS och skäller i 5 min om hur korkad personen som kört var !

ÄLSKAR !!! Här är det ingen som "oj det där kanske inte va så bra kört" som i hoppning eller dressyr skulle heta "hoppsan där var det mycket sporrar" eller i de mesta vanliga fallen INGET !!!

Hatten av för kommentatorerna på V75 på tv !!!!
Tittar väldigt lite på trav men kommer ju aldrig glömma Commander Crowe när han var halt inför Elitloppet. Det var ordentligt tryck I studion då också att hästen borde få startförbud.
 
Tittar väldigt lite på trav men kommer ju aldrig glömma Commander Crowe när han var halt inför Elitloppet. Det var ordentligt tryck I studion då också att hästen borde få startförbud.
Att inte behandla en sådan herre som Kommendör Kråka med den yttersta respekt är en skam. Och han drog in väldigt mycket pengar till sin ägare.

Nu sitter jag och är repris-arg. Och jag ska inte se avd 3 och spä på det.
 

Liknande trådar

A
Hästmänniskan Hejsan! Skulle vilja bolla lite tankar och funderingar med likasinnade här på forumet! Bakgrund! Jag själv 28 årig elit ryttare...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
36 254
Senast: Lobelia
·
Trav Där vi tränare/skötare/ägare står om vi inte kör/rider våra hästar själva... Hur uppför du dig under loppet? Är du högljudd hela tiden...
2
Svar
37
· Visningar
2 715

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp