automatisk bevakning?

villhöver

Trådstartare
"Återvändar-användare", och sedan jag återvände har jag fått en automatisk bevakning av trådar jag skriver i, skriver jag ett svar = bevakning. Det fick jag inte tidigare.
Sedan har jag fått ett inlägg utbrutet till ny tråd och nu får jag notis för varje nytt inlägg i den nya tråden pga trådstartare (även om det inte var för egen maskin :p), där har jag ingen bevakning - eftersom jag är TS, så kan inte klicka ur något heller. Blir väldigt många notiser när jag får för varje nytt inlägg, även om de inte är svar riktade till mig....

Är det tänkt att det ska vara så?
 
Det ställer man in själv i inställningar under kontot.

Under där det står:

Innehållsval
Bevaka innehåll du skapat, automatiskt…
och få e-postnotiser

Bevaka innehåll du har interagerat med, automatiskt…
och få e-postnotiser


https://www.bukefalos.se/account/preferences


Jag har själv alla mina urkryssade, för jag vill välja själv manuellt vilka trådar jag vill följa osv.
 

Liknande trådar

Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
1 925
Senast: Daff
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
8 767
  • Artikel
Dagbok Hej! Jag har fått veta en sak som kommer göra denhär sommaren till den bästa på flera flera år! Och jag ville verkligen få ha en dagboks...
Svar
16
· Visningar
1 123
Senast: zuli
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 457
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp