Bukefalos 28 år!

W

West_

Kan man ju få virus, kan man det av Direct Connect också?
 
Nja, väldigt ovanligt att man får det. Det är mer seriöst folk där.
 
jag har inte fått det.. Bättre skydd har jag för mig. Dessutom kunde jag inte ens installera kazaa för mitt virusprogramm, men det gick med DC :)
 
Du kan få virus av att sitta här och surfa.. kazaa lite 1,7 är åtminstonde spyware fritt, får du virus så är det ditt eget fel för att du inte har ett vettigt virusprogram.
Men DC är ett bättre program på alla sätt och vis.
 
Du får inte virus om du bara laddar hem mp3:or och film. (de kan innehålla virus, men de kan i teorin inte göra något elakt)

Om filmerna heter film.avi.exe och du går på det så förtjänar du att få virus. :devil:

Har man ett bra antivirusprogram behöver man inte oroa sig särskilt mycket ändå.
 
Är man uppkopplad mot internet kan man få virus på massa olika sätt, både av att surfa och tanka hem filer. Att köpa ett antivirusprogram är inte dyrt och firewallprogram är oftast gratis. Om dessa uppdateras ofta så skyddar de mot allt. MEN datorn och internet blir också mycket långsammare. Ett tips kan vara att kolla ett program som heter Bootstar, med det kan du starta datorn i olika lägen, ex internet/spel/jobb.
 

Liknande trådar

Gnägg Ni som har Garmin-klockor, är det någon som lyckats lägga till ridning som aktivitet? :confused: Google säger att det ska funka att...
Svar
14
· Visningar
1 180
Senast: MalanMjöl
·
Kropp & Själ Googlar ihjäl mig men hittar inget. Vet någon här om vinterkräk/calici överlever på ytor i minusgrader? Min inhyrda kom hit under...
Svar
16
· Visningar
1 522
Senast: Humla
·
Kropp & Själ Jag har fått besked om att jag inte får ta astra zenekas covidvaccin, inte heller mpr-vaccin eftersom de kan förvärra autoimmuna...
Svar
16
· Visningar
1 109
Senast: TinyWiny
·
  • Artikel
Hästnyheter För två år sedan ställdes tävlingarna in på grund av det fruktade herpesviruset EHV-1, även kallat abortvirus. Förra årets tävlingar...
Svar
0
· Visningar
176
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp