Avatarer, hur ofta får man byta dem

hur ofta ska man byta avatar?

  • en gång i veckan

    Röster: 0 0,0%
  • Varannan vecka

    Röster: 0 0,0%
  • var tredje vecka

    Röster: 0 0,0%
  • En gång i månaden

    Röster: 0 0,0%
  • en gång i kvartalet

    Röster: 1 0,7%
  • en gång i halv året

    Röster: 2 1,4%
  • en gång om året

    Röster: 2 1,4%
  • när man får lust

    Röster: 81 55,9%
  • en gång om dagen

    Röster: 1 0,7%
  • man väljer en och håller fast vid den

    Röster: 58 40,0%

  • Antal omröstningsdeltagare
    145
  • Omröstning stängd .
Man får byta när man känner för det. Om man känner för det.

Jag tycker inte att jag brukar byta alldeles för ofta, men när jag väl byter så är det inte omöjligt att jag byter igen kort därpå. En bild som man trodde att man skulle trivas med som avatar kanske inte känns helt bra när den väl är där, och då är det ju tråkigt att behöva dras med den.

Bilden jag har nu har jag haft i ett par år, och jag tycker mycket om den eftersom den visar båda mina älsklingar. En liten del av mig tycker att jag borde uppdatera den, då den lilla katten på bilden numera är större än den stora... Men än så länge trivs jag, så jag lär nog behålla den ett bra tag till.
 
Min bild är tagen 08 (tror jag) och har hängt med sedan dess. Gillar den då den visar min älskade Nova häst som inte finns med längre. Tycker om hur hon rör sig där och minns kraften i henne när vi var på väg in i den grinden.
 
Jag tillhör de konservativa och säger att det aldrig är ok för att man inte får förvirra andra användare ...

...vilket innebär att jag är fast med en katt med en melon på huvudet som Vira 13 år tyckte var superrolig den där gången för 16 år sedan :meh:
 
Jag byter när jag tar en bild som passar bättre. Min nuvarande har jag dock haft i minst 7 år, för den är tagen när jag bodde uppe i norr med hästarna. Tycker den sammanfattar mig ganska bra, fjordhäst + humor. ;)

Men nån gång lär jag byta igen, om inte förr så när hästen på bilden inte finns längre. Då blir det nog dottern på bild istället.

Vet att jag bytte bild några gånger i samband med ulvlekar med tema, men då var det bara att byta tillbaka efteråt.
 
Typ aldrig OM inte nya bilden går i samma stil som den äldre. Har du tex porträttbild på din häst, helt ok att byta till en annan porträttbild på samma häst. Du får dock inte byta till en bild på en katt istället :D

Hundarna på min bild lever inte längre. Jag klarar ändå inte riktigt av att byta. Har funderat på att byta till en bild på Ebrah som också är ljus saluki, men... Nä. Det blir visst inte av. Den här bilden lär vara... 10 år gammal?
 
Tror jag bytte till den här förra året? :o Gillar den då alla mina hästar syns, annars tror jag haft en på Alva ganska länge.
Har inte bytt på Buke så ofta däremot ett par ggr/år byter jag på Instagram. Helt enkelt för att jag känner för det. :p Men blir i hemlighet upprörd om andra byter. 🙈 Jag är så där att jag avskyr när nåt ändras samtidigt som jag inte står ut om det aldrig förändras. :crazy:
 
Tror jag bytte till den här förra året? :o Gillar den då alla mina hästar syns, annars tror jag haft en på Alva ganska länge.
Har inte bytt på Buke så ofta däremot ett par ggr/år byter jag på Instagram. Helt enkelt för att jag känner för det. :p Men blir i hemlighet upprörd om andra byter. 🙈 Jag är så där att jag avskyr när nåt ändras samtidigt som jag inte står ut om det aldrig förändras. :crazy:
förlåt, jag har bytt mycket på den senaste tiden.
 

Liknande trådar

  • Låst
Hemmet Med tanke på tros-tråden och hur ofta man byter dessa: Hur ofta byter ni badhanddukarna? Alltså de som används i badrummet efter dusch...
11 12 13
Svar
257
· Visningar
8 572
Senast: Hedinn
·
Hemmet Behöver hjälp med tips hur jag ska göra eller vem ska kontakta för byta till ny sockel (och sladd), på denna lampa. Hade hoppats skulle...
Svar
4
· Visningar
371
Kropp & Själ Någon som använder menstrosor som primärt mensskydd? Jag har testat menskopp nu några månader och känner att det inte är något för mig...
Svar
7
· Visningar
777
IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
7 8 9
Svar
172
· Visningar
6 167
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp