Avboka socmöte samma dag

Mirre

Trådstartare
Vi har en pågående utredning på sonen nu (lång historia kort, det är vi själva som anmält pga oro över miljön hos den andra föräldern) och har möte med soc i morgon. Men nu ligger jag med mjölkstockning och 39 gr feber och mår skit verkligen. Jag är vanligtvis lågtempad så med 39 gr är jag ett vrak verkligen, litar absolut inte på mig själv som chaufför då, speciellt inte med bebis i bilen. Men hur ser soc på en avbokning samma dag? Jag känner mig oseriös om jag avbokar sådär, men samtidigt vet de ju att vi har en liten och de måste ju ändå förstå att man kan bli sjuk. Om jag inte skulle må bättre i morgon då för då åker jag in såklart.
@Görel vad säger du?
 
Sjuka kan ju alla bli, jag kan inte föreställa mig att de skulle tänka något speciellt om det. Skillnad kanske om ett besök ombokas gång på gång på gång utan vettiga skäl.
 
Har du prövat febernedsättande? Jag är döende vid 39 men Alvedon tar ner febern förvånansvärt bra i några timmar
 
Vi har en pågående utredning på sonen nu (lång historia kort, det är vi själva som anmält pga oro över miljön hos den andra föräldern) och har möte med soc i morgon. Men nu ligger jag med mjölkstockning och 39 gr feber och mår skit verkligen. Jag är vanligtvis lågtempad så med 39 gr är jag ett vrak verkligen, litar absolut inte på mig själv som chaufför då, speciellt inte med bebis i bilen. Men hur ser soc på en avbokning samma dag? Jag känner mig oseriös om jag avbokar sådär, men samtidigt vet de ju att vi har en liten och de måste ju ändå förstå att man kan bli sjuk. Om jag inte skulle må bättre i morgon då för då åker jag in såklart.
@Görel vad säger du?

Sjuka kan alla bli och vi blir väldigt glada om den som blivit det håller sig hemma så att vi inte riskerar att bli smittade.

Det vi kan reagera över är de som blir sjuka gång på gång, gärna i magsjuka som ju får de flesta att backa.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det finns ju massor av trådar om Corona men hur sjutton ska man veta vad man har? I förrgår började jag må lite dåligt, började bli...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
25 444
Senast: Lillefrun
·
Övr. Barn Nytt "hemligt" nick... Är en relativt flitig användare här på buke men nu behöver jag "gömma mig" lite och samtidigt snurrar 10 000...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
18 689
Övr. Barn Japp, här sitter man halv två på natten och känner sig som en kass förälder (fast jag innerst inne vet att mina pojkar mår alldeles...
2
Svar
25
· Visningar
17 457
Senast: Zaria
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Montevideo
  • Framridning inför träning

Omröstningar

Tillbaka
Upp