Avboka vårt bröllop (behöver pandemivägledning)

Glöm inte några rediga flaskor champagne också. De läker alla sår och nerver ;) :D

LÄTT! :love: Vi tänkte ta några foton med det här temat när vi gifter oss:

dc807de33c770053de1c81f07d459772.jpg


Kan bara inte bestämma mig vad vi ska köpa. Man vill ju inte ha en Törely med på bilden, men man vill ju inte vaska en fin champagne :arghh: Får bli något mellanting..
 
LÄTT! :love: Vi tänkte ta några foton med det här temat när vi gifter oss:

dc807de33c770053de1c81f07d459772.jpg


Kan bara inte bestämma mig vad vi ska köpa. Man vill ju inte ha en Törely med på bilden, men man vill ju inte vaska en fin champagne :arghh: Får bli något mellanting..

Köp en av varje. Byt plats på innehållet. Vaska "fulchampagnen" i den fina flaskan under fotograferingen och drick upp den fina efteråt!

Eller drick kanske inte upp allt innehåll efteråt om vigseln är direkt efter :D

Insåg sen att det kanske inte är helt enkelt att byta plats på innehållet med just champagne. Men något ska ni ju öva på innan ;)
 
Man tänker inte alltid på att det är många bitar som behöver kostnadstäckas. Ev förmöte, transport, sannolikt en assistent, avskrivning på utrustning, förmodligen åtminstone en heldag redigering (beroende på hur många bilder som avtalats), eventuella prints (om inte leveransen är enbart digital), overhead för lokal och administration, och så ska momsen förstås bort också. Men visst, 26' är mycket pengar för en av alla pusselbitar på en bröllopsdag... :crazy:
Joo jag vet + personen är ju duktig så det är väl bara att betala. Å andra sidan har jag nu extreeeeemt höga förväntningar på att jag kommer se ut som en supermodel på samtliga bilder hon tar 😂
 
Samma här, med andra ord en helt perfekt flaska om man vill vaska den! :laugh:

Haha, verkligen! Jag vet att jag köpt den några gånger eftersom flaskan är så vacker, men har för mig att den är för söt för min smak. Riktigt bra tips @pepp!

Nu har jag fått svar från vigselförrättaren som har "raggat upp två väninnor". Så väldigt gulligt av henne att dels gå med på att hålla i vigseln trots omständigheterna och dessutom lösa vittnen åt oss. Kommer bli riktigt tant-mys! :D Vi har även planerat ett stopp i Torekov på vägen ner. En vän till mig som är uppväxt i trakterna har tipsat om vart man köper de bästa rökta räkorna och vilken krog vi bör äta middag på. Sen bär det vidare ner till Ystad och YSB, där vi planerar att bosätta oss i vita morgonrockar och dricka champagne hela helgen. Hoppas på att kunna ha vigseln ute på någon utav bryggorna, om det inte blåser för mycket. Så nu hoppas vi bara att vår tur vänder så vi kan få en riktigt solig vårhelg 🌞
 
Haha, verkligen! Jag vet att jag köpt den några gånger eftersom flaskan är så vacker, men har för mig att den är för söt för min smak. Riktigt bra tips @pepp!

Nu har jag fått svar från vigselförrättaren som har "raggat upp två väninnor". Så väldigt gulligt av henne att dels gå med på att hålla i vigseln trots omständigheterna och dessutom lösa vittnen åt oss. Kommer bli riktigt tant-mys! :D Vi har även planerat ett stopp i Torekov på vägen ner. En vän till mig som är uppväxt i trakterna har tipsat om vart man köper de bästa rökta räkorna och vilken krog vi bör äta middag på. Sen bär det vidare ner till Ystad och YSB, där vi planerar att bosätta oss i vita morgonrockar och dricka champagne hela helgen. Hoppas på att kunna ha vigseln ute på någon utav bryggorna, om det inte blåser för mycket. Så nu hoppas vi bara att vår tur vänder så vi kan få en riktigt solig vårhelg 🌞

Tycker att det låter som en riktigt härlig vigsel och helg! Hoppas allt går väl för er nu. :)
 

Liknande trådar

Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 352
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 653
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ För tre veckor sen blev jag påkörd (för er som sett förra tråden, föraren är fortfarande inte hittad :() Initialt, redan på akuten...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
27 805
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Vill börja med att säga att den som vet eller har en aning vem jag är får gärna behålla det för sig själv.:) Ska försöka skriva så...
2
Svar
31
· Visningar
4 721

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp