F

Franko_81

Hur gammal är hästen när den inte längre räknas som unghäst?:p hehe.

Jag kan aldrig komma ihåg det..
 
Sv: avd B ?

Den räknas som unghäst hela året den är sex men du får om du vill välja att rida även äldre häst i avd B numera.
 
Sv: avd B ?

Okej, så slutmäter man ponnyer när de är sex ( eller äldre)?
 
Sv: avd B ?

Men visst får man börja tävla avd a med hästar när dom är 6 om dom gått två felfria på den höjden redan, eller är jag helt borta?
 
Sv: avd B ?

Men visst får man börja tävla avd a med hästar när dom är 6 om dom gått två felfria på den höjden redan, eller är jag helt borta?

Precis, men de måste ha gjort de felfria rundorna under det året den är sex. Du får alltså inte räkna rundorna från året då hästen var fem.
 
Sv: avd B ?

Okej =)
Men visst kan amn fortsätta tävla avd B om man vill det, även om man gjort två felfria?!
 

Liknande trådar

Tävling Sitter och tittar på V75 och i avd 3 så körs häst med nummer 1 av en idiot. Och studion går BANANAS och skäller i 5 min om hur korkad...
Svar
3
· Visningar
1 125
Senast: BornAgain
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 764
Senast: Gunnar
·
Hästvård Jag har en unghäst som lätt får lös avföring av stress, och symtomen kan därefter kvarstå en längre tid. Inga parasiter. Svarar bra på...
Svar
2
· Visningar
355
Senast: jemeni
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 180
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp