Avel for dummies?

Leeelot

Trådstartare
Pga traumaskada på mitt sto funderar jag på att betäcka henne i år eller nästa. Men vet absolut noll. Finns det någon sida el bok, där man kan sätta sig in i alla steg lite bättre? Har letat här, men hittar inte....
 
Pga traumaskada på mitt sto funderar jag på att betäcka henne i år eller nästa. Men vet absolut noll. Finns det någon sida el bok, där man kan sätta sig in i alla steg lite bättre? Har letat här, men hittar inte....

Vad är det du vill veta? Har du ingen avelskunnig i din kompiskrets som skulle kunna fungera som mentor? :)
 
Pga traumaskada på mitt sto funderar jag på att betäcka henne i år eller nästa. Men vet absolut noll. Finns det någon sida el bok, där man kan sätta sig in i alla steg lite bättre? Har letat här, men hittar inte....
Kan bara hålla med tidigare inlägg. 95% är extremt glada att hjälpa till! Har du Facebook gå även med i gruppen avel och dräktiga ston.
 

Liknande trådar

Avel Behöver lite input. Betäckte mitt sto för första gången i år, hon är 11 år och hon har inte varit betäckt tidigare vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 103
Avel Fick ett hingstföl i slutet av juni iår och planen var att ta hem sto och föl som inackordering för sällskap till honom. Tyvärr blev han...
2
Svar
32
· Visningar
3 098
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 444
Senast: Hedinn
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 923
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tälta med hund
  • Bra och smakligt blötfoder?
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp