Avelshingstar e. Clinton eller Berlin?

AbCdE

Trådstartare
Enligt en undersökning presenterad på Hippomundo, och tidn. Ridsport så är det en ”golden cross ” Heartbreakerston med Clinton eller Berlin.
Några tips på några söner av dessa?
 
Sökte på hingstar e. Clinton på blup.se och ja, de 5-6 första var just ue. Heartbreaker :angel:

De som inte hade Heartbreaker i andra eller 3e led: Diabeau vd Heffinck, Fantast vh Zwarte Pannenhof, Upsilon vd Heffinck, Zacharov, Zorro (Har dock Nimmerdor). Dessa har svenskt stamboksnummer, så har varit godkända att regga avkommor i SWB någon gång, vet dock inte vilka som forfarande är tillgängliga.
 

Liknande trådar

Avel Hej! Jag går i betäckningstankar till våren men har svårt att välja hingst till mitt sto då det är första gången inom avel för mig :)...
2
Svar
20
· Visningar
2 992
Senast: spagan
·
Anläggning En person jag är nära vän med har ett privat stall med 5 boxar där hon just nu har 2 uppstallningar och 2 egna hästar. Nära stallet...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 787
Avel Tar tacksamt emot tips på hopphingst med bra fertilitet. Hade bestämt mig för hingst för 2013 men backade på denna då jag läste att...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 403
Senast: Görel
·
Avel Jaa, hög tid att börja försnacket ;) Mycket spännande att se fram emot i år! Har du/känner du till någon avkomma ur...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
28 863
Senast: Vingra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp