Avgångsvederlag samt A kassa...

firren

Trådstartare
Hej!
Undrar om någon skulle kunna hjälpa mig lite fort.

Nu är det så att jag har blivit erbjuden ett avgångsvederlag från företaget jag jobbar hos.
Jag har räknat ut att jag kommer att bli utan A-kassan i ca 6 månader. Men undrar nu hur det blir med stämplingen efter de 6 månaderna. Hur mycket kommer a-kasse ersättningen ligga på?
När jag bara kollar på min månadslön skulle jag ungefär få 10.000 kr av a-kassan. Gäller denna summa även efter min uppsägning med avgångsvederlaget?

Vore super om någon skulle försöka hjälpa mig! Har tänkt ringa facket men är tyvärr inte öppet nu... (nervös) :P
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Är ni med i facket? A-kassa? Jag funderar på att gå ur. Har aldrig haft svårt att få jobb, har aldrig varit arbetslös, har behövt...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
10 061
Skola & Jobb Som rubriken lyder..går det att anmäla sitt fack, till vem isf, hur? För att göra en lång historia kort: A-kassa har uteslutit mig pga...
2
Svar
26
· Visningar
3 408
Senast: Dandylinn
·
Skola & Jobb Jag börjar tro att jag jobbat svart helt ofrivilligt. Gick arbetslös i ungefär ett halvår, blev uppringd av en arbetsgivare som ville ha...
2
Svar
35
· Visningar
2 951
Skola & Jobb För ett år sedan blev min lilla ekonomiavdelning på företaget informerade om att det skulle ske en omorganisation. Det skulle ske ganska...
Svar
13
· Visningar
3 076

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp