Avignorera tråd

Wingates

Trådstartare
Jag har råkat ignorera en tråd, men kan nu inte ta bort det?

Den syns inte under inställningar och går jag in i tråden och trycker på "sluta ignorera tråd" får jag bara felmeddelande om att sidan inte kan hittas.

Någon annan som har samma problem?

Hjälp @Gunnar 😬😬
 
Screenshot_20210605-105834_Chrome.jpg
 
För mig funkar det utan problem. Har du gjort det vanliga, logga ut och in, provat annan webbläsare, tömt cache osv?
 
Den finns kvar, det är senast tagna bilden i hund.
@em-pirre
Kan du prova att ignorera en annan tråd, ta någon som du faktiskt kan vara utan ifall det blir strul igen.
Kolla om du kan avignorera den. Om det fungerar, ignorera den igen och välj att avignorera alla och se om det löser problemet.

En annan variant är att prova om du kan ignorera originaltråden igen och se om den dyker upp under ignorerade:
https://www.bukefalos.se/tic-ignore/ignore?content_type=thread&content_id=1495286
 
Kan du prova att ignorera en annan tråd, ta någon som du faktiskt kan vara utan ifall det blir strul igen.
Kolla om du kan avignorera den. Om det fungerar, ignorera den igen och välj att avignorera alla och se om det löser problemet.

En annan variant är att prova om du kan ignorera originaltråden igen och se om den dyker upp under ignorerade:
https://www.bukefalos.se/tic-ignore/ignore?content_type=thread&content_id=1495286
Kan ignorera en annan tråd, provade sen att avignorera alla, funkade inte.

När jag använder din länk dyker tråden sen upp i ignorera listan men är fortfarande ignorerad när jag avignorerat den 😅
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hur hanterar ni er irritation kopplat till hästen? Har haft min häst sedan februari i år och hon är så fruktansvärt pillig med mulen...
2
Svar
27
· Visningar
2 296
Senast: SkorpSmulan
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 295
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi I mars bokade jag flyttfirma för utlandsflytt den 15 maj. Fick skriftlig bokningsbekräftelse efter att ha godkänt offert och allt var i...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
8 554
Senast: ameo
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hade inte tänkt starta någon ny tråd. Vill inte det. Vill inte berätta. Men ju mer jag håller saker inom mig ju mer uppäten blir...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
19 460
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp