Avisering som ej går att ta bort

Kilauea

Trådstartare
Hjälp. Min telefon (Nokia 3.4) visar ibland en avisering som inte går att ta bort. Vad är det avisering för och varför går den inte att ta bort?
Den dyker upp ibland och jag har inte hittat nån gemensam nämnare varför det sker.
Till råga på allt så där det står "tryck här om du vill veta mer" tycks bara stå för att håna mig, för det går inte att trycka på den. Eller jo, jag kan trycka så mycket jag vill men inget händer.

Mvh gillar inte moderna mobiler så mycket...
Screenshot_20220408-231652.png
 
Hjälp. Min telefon (Nokia 3.4) visar ibland en avisering som inte går att ta bort. Vad är det avisering för och varför går den inte att ta bort?
Den dyker upp ibland och jag har inte hittat nån gemensam nämnare varför det sker.
Till råga på allt så där det står "tryck här om du vill veta mer" tycks bara stå för att håna mig, för det går inte att trycka på den. Eller jo, jag kan trycka så mycket jag vill men inget händer.

Mvh gillar inte moderna mobiler så mycket...
Visa bifogad fil 88766

Har du Bluetooth igång och kan hitta något tillbehör anslutet där som kan passa? Då kan du frånkoppla det/ta bort det från listan kanske o slippa.
 
Har du Bluetooth igång och kan hitta något tillbehör anslutet där som kan passa? Då kan du frånkoppla det/ta bort det från listan kanske o slippa.

När den säger "analog" menar den hörlurar eller dylikt som kopplats till antigen hörlurs uttaget (händer ofta även om hörlurarna följde med i i förpackningen, eller om du köpt till hörlurar), alternativt kan det vara USB koppling mot dator.

Är en "bug" som funnits med Nokia sedan de började med "smartphones" (tex N8) och som nya ägarna/programmerarna tydligen inte klarat lösa.

Inget att bry sig om, bara att trycka bort och använda telefonen som vanligt även om meddelandet i sig kan vara störigt.
 
När den säger "analog" menar den hörlurar eller dylikt som kopplats till antigen hörlurs uttaget (händer ofta även om hörlurarna följde med i i förpackningen, eller om du köpt till hörlurar), alternativt kan det vara USB koppling mot dator.

Är en "bug" som funnits med Nokia sedan de började med "smartphones" (tex N8) och som nya ägarna/programmerarna tydligen inte klarat lösa.

Inget att bry sig om, bara att trycka bort och använda telefonen som vanligt även om meddelandet i sig kan vara störigt.

Jag vet vad analog är men tänkte inte ens på att TS kanske missar sambandet med att sätta i hörlurar/dylikt o tänkte det finns prylar med båda? 😁

Vilket irriterande fel!
 
När den säger "analog" menar den hörlurar eller dylikt som kopplats till antigen hörlurs uttaget (händer ofta även om hörlurarna följde med i i förpackningen, eller om du köpt till hörlurar), alternativt kan det vara USB koppling mot dator.

Är en "bug" som funnits med Nokia sedan de började med "smartphones" (tex N8) och som nya ägarna/programmerarna tydligen inte klarat lösa.

Inget att bry sig om, bara att trycka bort och använda telefonen som vanligt även om meddelandet i sig kan vara störigt.
Men hon skriver ju att det inte går att trycka bort. Det är ju hela trådstsrtens poäng.

@hemlig trots att jag är finsk skulle jag helt enkelt tipsa dig om att byta telefon. Nokia är så jävla värdelösa.
 
Senast ändrad:
Hjälp. Min telefon (Nokia 3.4) visar ibland en avisering som inte går att ta bort. Vad är det avisering för och varför går den inte att ta bort?
Den dyker upp ibland och jag har inte hittat nån gemensam nämnare varför det sker.
Till råga på allt så där det står "tryck här om du vill veta mer" tycks bara stå för att håna mig, för det går inte att trycka på den. Eller jo, jag kan trycka så mycket jag vill men inget händer.

Mvh gillar inte moderna mobiler så mycket...
Visa bifogad fil 88766
Förmodligen bara någon "bug". Min Samsung har en avisering som inte går att få bort. Om jag laddar upp en video till fb - obs inte foto utan ENDAST video - så försvinner inte aviseringen att videon har laddats upp. Jag måste starta om telefonen för att den ska försvinna. Jag tänker att detta förmodligen är något liknande?
 
Förmodligen bara någon "bug". Min Samsung har en avisering som inte går att få bort. Om jag laddar upp en video till fb - obs inte foto utan ENDAST video - så försvinner inte aviseringen att videon har laddats upp. Jag måste starta om telefonen för att den ska försvinna. Jag tänker att detta förmodligen är något liknande?
Det kommer och går sen ett par veckor tillbaka, inte funnits tidigare. Nu på morgonen är det borta.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
771
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
2 952
Senast: nullo-modo
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 674
Senast: lundsbo
·
Hundhälsa Hej, jag känner mig väldigt handfallen inför situationen jag är i, behöver alla tips, råd och synpunkter som finns. Jag känner att jag...
Svar
7
· Visningar
4 426
Senast: s957
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp