Avkommor e Dale Haze RC 57?

LilaTiger

Trådstartare
Imorgon kommer äntligen min nya prinsessa hem!
Hon är en helt underbar liten individ, eller liten och liten, hon är alldeles lagom med 158 cm i mankhöjd och född 2003.

Hon är e Dale Haze RC 57 (och ue Music Streak xx).

Nu är min fråga om det finns fler här på Buke som har avkommor efter Dale Haze RC 57 och hur era hästar är?
Ser jättegärna bilder också. :)
 
Sv: Avkommor e Dale Haze RC 57?

Sent svar på gammal tråd. Hur som helst, min "Pottan" (Potentilla RC 1358) f. 2005 är e. "Dalle". Varifrån kommer din (Lila Tiger) häst? Som hon är f 2003 bör hon vara "tillverkad" på LInds gård, i likhet med Pottans storasyster, som jag inte har kvar.
Pottan är en trevlig dam som rör sig riktigt bra. Men hon är också fjantilg i en del situationer, med tendens att "se spöken". Men så har hon
bevars en mor också...

pot7785.jpg
 

Liknande trådar

Avel Jag skriver inte ofta på Buke men läser desto mer, på sistone har det blivit många trådar på avelsforumet eftersom att jag funderar på...
2
Svar
24
· Visningar
4 018
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 448
Senast: Görel
·
Avel Står i valet och kvalet om hur jag ska göra med mitt sto i år. Betäcka eller inte? Hon är ett halvblodssto e Gauguin de Lully –...
2
Svar
25
· Visningar
4 770
Senast: Molekyl
·
E
Avel Jag letar efter mamman till en häst på ridskolan. Hon är född på Flammabygget, vet ej vilket år men hon är inte så värst gammal. Hon...
Svar
2
· Visningar
1 209
Senast: Fictiv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp